Bu ara okuduklarım

Fatih Murat Arsal - Yanlız Gözlerin İçin

12/20/2013





Sevgi nelere engel olabilir?

Acı dolu bir kalbin ilacı olabilir mi?

Gizemli bir adama olan öfkeyi yok edebilir mi?

Peki ya bitmez sanılan bir nefretin verdiği sızıyı dindirebilir mi?

Tutkuyla harmanlanan nefretin çöküşüne,
Sırlarla harmanlanan sevginin mücadelesine şahit olun...
Kazanmanın hüznünü, yenilmenin güzelliğini hissedin...
Mavi gözlerde kaybolan bir adamın aşkı için direnişini okuyun...
Ve acılı bir kadının adım adım sevgiye boyun eğişini görün!





Ben hep tek bir şey derim kitap okuma konusunda: Eğer ki okuduğun kitabın sayfasını takip edemiyorsan demek ki o kitapda ya kendinden bir şeyler buluyorsun,ya da gerçekten o kitabı benimsemişsindir.Ben malesef Nefretten Sonrayı benimseyememiştim. :/

Ama Yalnız Gözlerin İçin diye bileceğim tek şey-kaç sayfa olduğunu bile hatırlamıyorum açıkcası. :)

Ben FMArsal kitaplarının nerdeyse tümünü bitirdim,ama hiç birisinde bu kadar ağladığımı hatırlamıyorum.Bu nedir ya,böyle kitap mı yazılır?!Ne yapmaya çalışıyorsunuz yazarım,bizi ağlamaktan öldürmeye mi?!Gerçekten başardınız. :)  Bir an öldüm de cennete düştüm zannettim.Tam 9 ay cennette kaldım,sonra kör bir kurşun gelip beni çennetten alıp cehennemin en sıcak köşesinde bıraktı yere.Yanımda da Tahir ve Güney...Neyse,saçmaladım. :/

İşte,pek toparlayamıyorum açıkcası.Yani nerden başlayacağımı pek bilmiyorum.

Tahirden başlayalım.Evet,o kır şakaklarına kuzu kesdiğim Tahir. A benim canım.Ne gerek var kızı da kendini de süründürmeye,üzmeye.Madem çıkardın Doğanı karşısına,ne diye anlatmıyorsun her şeyi.Sen de kurtul,Güney de,okurlar da!Ama yok,illa ki kızı yalancı çıkaracaksın.Olsun,biz ona da razıyız.

Hadi tamam,o geçti gitti.Affettin,Güney mutlu,sen mutlu.Ne diye görev görev deyip adamın asabını bozuyorsun?!

Güney'e gelirsek,kısaca şunu belirteyim-ben bu güne kadar sarışınları hep yapmacık görürdüm.Hiç bir zaman sarışınlardan hoşlanmazdım.Ama artık bu derecede bir sarışınlığın da doğal ola bileceğini anladım,teşekkürler yazarım. :)

Güney'le Tahir'i ilk okuduğumda,hatta arka kapağa göz atıp yine bir intikam meredi farkettiğimde Natalia ve Tamer'e hazırladım kendimi.Onlara benzeyeceğini sandım.Ama değildi.Hatta tam tersiydi.Güney intikam istemiyorum diyor,Tahir hadi beni gebert diye diretiyor!Arada bu yüzden Tahire çok kızdım.Hadi tamam,seni de anladık,onun kardeşini vurmadın.Ama kız da bir şeylere tutunmak zorunda.Buna inanmış kaç zaman.Hatta buna rağmen senden intikam almak adına tek bir hamlede dahi bulunmadı.Daha ne eşeliyorsun olayı.Bırak yerinde!

FMArsal kitaplarının en sevdiğim özelliklerinden biri de her kitapda okuduğum diğer kitaplardan da izler bulmam.Mesela YGİ'de Doğan ve Pınar,Tamer ve Natalia,Akın ve Gamze de bu kitapda vardı ve bu benim için bu,dünyalara değerdi.Benim için her kitabın kendi rengi de vardır mesela.Her kitabın adını ve ya onların karakterlerini hatırlayınca o renk gelir gözümün önüne.Ve burda da kitap BEYAZdan birden bire KAHVERENGİye ve aniden GRİye,ardından da AÇIK YEŞİLe dönüştü.Rengarenk bir kitap okudum ben. :D

Son olarak Yalnız Gözlerin İçin için yapacağım şey onların en sevdiğim kesitlerini paylaşmak.Biri aslında YGİ'den değil,Beni Bırakma'dan ama olsun. :)


                                                               ∞  ∞  ∞


Tahir’in erkeksi dudakları kıpırdamadan durdu bir a n…
Gözleri düşünceliydi. Sonra yavaşça fısıldadı.
“Gözlerini gördünüz mü hiç?” dedi ağır bir sesle. Elbette o cam
mavisi gözleri görmüşlerdi. Görülmeyecek gibi değillerdi. “Çok güzeller
değil mi?” diye devam etti genç adam yine ağır ağır. Bir süre camın
ardından kendilerini izleyen sarışın genç kıza baktı. “Ama acı dolu…
Bazen öfkeli… Çaresiz… Çocuksu… Hayatta tek başına…” Hiç birisi
konuşmadı. Sadece dinliyorlardı. Tahir hafifçe gülümsedi arkadaşlarına.
“Yalnızca gözleri için dostlarım… Yalnızca o  güzel gözleri için…” Sonra
iç çekti hafifçe. “Ama bu ayrı bir hikâye !”





"Ne halde olursan ol." diye mırıldandı . "Yüzün kırışıklıklarla dolsa da...Artık türüyemeyecek kadar yaşlansan da...Bana böyle gülemeyecek kadar ağzında diş kalmasa da...Ben tek bir şeye sahip olsam yeter...Gözlerin...Bana gözlerin yeter sevgili karıcığım...O güzel gözlerin yeter.Yeter ki onlar bana hep böyle sevgiyle baksın...Bana hep böyle ışıldasın!Dünyada daha başka bir şey istemem!"



                                                              ∞  ∞  ∞






FMArsal kitaplarının her birinin yeri benim için ayrıdır.Malum benim kalbim bir kaç parça ya.Osman ve Gülay bir yanda,Merve ve Yavuz bir yanda,Karahan ve Tuğçe,Ebru ve Selim...Tabi hepsini saymayalım.Ama YGİ başka. Hakikaten başka bir şeydi benim için.Bütün kitapları sevgi dolu ama bu kitap tam sevgiden yapılmış gibi.Buram buram aşk kokuyordu her sayfası...

Ve tabi Ghost ekibinin maceraları da bir başkaydı.Bu ekibin başka maceralarını da sabırsızlıkla beklediğimi söylemeden geçemeyeceğim. :) Onlara fazlasıyla alıştım.Her şey bir yana,bu 4 kitap bir yana. :)


FMArsal'ın bütün kitap eleştirileri ve onlara genel bakış da son kitabı okuduktan sonra İnşallah. :)


Okumak isteyenler  buradan  indire bilirler. :)

You Might Also Like

0 yorumunuz