Bu ara okuduklarım

Fatih Murat Arsal - Nefretten Sonra

10/10/2013



Bir insandan ne kadar nefret edebilirsiniz?

Onu kendinize aşık edecek kadar mı?

Sonra terk edip gidecek kadar mı?

Peki, tüm nefretinize rağmen...

...artık onsuz duramıyorsanız?

Natalia babasının intiharı ile bir Türk'e emanet edildi. Çünkü babası, ölmeden birkaç saniye önce yazdığı vasiyetinde, Tamer Karlıbel'i kızına vasi tayin ettiğini yazmıştı. Fakat intiharından birkaç dakika önce sadece kızına söylediği çok önemli bir şey daha vardı. "Natalia Seni seviyorum kızım... Beni asla unutma... Ondan intikamımı al "Ve Natalia yaşadığı dehşetten sonra bu yakışıklı ve tehlikeli adamdan artık ölesiye nefret ediyordu. İntikamın tatlı sularında yüzmek için Yunanistan'dan Türkiye'ye gelmesi ve bu isteksiz adamın koruması altına girmesi yeterliydi. On beş yaşındaki bir kız için intikam amaç olunca, araç olarak güzel yüzünü ve çekici fiziğini kullanmaktan çekinmedi. Babasının sahip olduğu her şeyi acımasızca alan bu adam, belki Natalia'nın bedenini de alabilirdi, ama kalbini asla!

Ya da öyle sandı...




                                                             ≈   ≈   ≈


Bir günde kitap okuya bilen ender insanlardan ola bilirim her halde.Dün başladım ve bu gün bitirdim. :)

FMArsal kitaplarıyla tanışma hikayemi zaten biliyorsunuz.Önceki yayınlarımda anlatmıştım.Bütün seriyi bitirmiş olsam da bu kitap elime daha yeni geçti ve daha yeni okuma fırsatım oldu.

Aslında ben Nefretten Sonra'yı beklerken fazlaca heyecanlıydım ve onu okumak için adeta sabırsızlanıyordum.Ama nedense...mmm....nasıl diyeyim,pek beklentilerimi karşılamadı. :/

Tabi ki iyiydi,okuduğum FMArsal kitaplarının en iyisi sayılmasa da yeterince iyi sayılırdı.Tabi Zoraki Koca Şahane Gelin 1 ve 2 ye,ya da Anlaşma'ya pek yaklaşamasa da iyiydi.

Belki de ben fazlaca gözümde büyüttüm kitabı ve beklediğim gibi çıkmadığı için üzülmüş ola bilirim. :)

Sinirlendiğim noktalar her kes gibi Natalia ve onun bitmeyen nefreti.Çok sinir oldum.Sonunda da gerçekleri anlatmadığı için Tamer'e sinir oldum.Yani tamam onu da anlıyorum ama sonuçta kız ondan nefret ediyor ve gerçekleri bilse ben eminim ki Tamer'e olan düşünceleri değişirdi. :/

Bir de Kristos var.O olmasa belki de Tamer ve Natalia birleşemezlerdi. :)

Kitaba olan tepkim tıpkı Eugene gibi. ;)




Bir de ben daha 1. baskıyı okudum,belki 2. baskı daha farklıdır.

Tatmin olmadım,ama belki Yanlız Gözlerin İçin biraz daha iyi olur. :)

İndirmek isteyenler buradan indirebilirler. :)

_Eva_

You Might Also Like

0 yorumunuz