Bu ara izlediklerim

X files : gerçek orda bi yerde. :)

10/14/2013

Eveeet,her gün bi şeyler hakkında bahsediyorum.Film,kitap,ya da siz ne isterseniz.  Bu gün de size  The X files'dan bahsedeyim dedim.




Onlarla tanışmam nasıl oldu derseniz,aslında yaşıma bakılınca onları izlemek için ya çok geç kaldığımı ya da izlemenin mümkün olduğu zamanda fazla küçük olduğumu söyleye bilirim.İlk izlediyimde her halde 6 yaşındaydım.Halamlarda onların çocukları izlerken en korkunç -benim yaşım için tabi- bölümünü görmüştüm.Ama daha o yaşımda bile beni saran gizem ve fantastiye olan tutku korkmamı engellemişti ve onlara -Dana'nın zekiliyine ve Fox'un yakışıklılığına olan tutkumu daha da arttırmıştı.Fakat ailem böyle şeylere olan merakımı biliyor ve beni bunlardan ola bildiyince uzak tutuyordu.
     Evet şimdi 20 yaşındayım ve geç kalmama rağmen onları sonunda izleye biliyorum.5. sezondayım. :)
     Harika bi deneyim.Demin de dediyim gibi Dana fazla zeki ve düzenli.Yani her şeyi o kadar yerli yerinde yapa biliyor ki.Tabi siz şimdi  'salak Aslı,onlar zaten gizli ajan,böyle olmaları gerekiyor' diyeceksiniz ama ne bileyim ben bunu bilsem de şaşırıyorum bazen.






     Hele Fox'un karizması yok mu?Var mı?İnkar etsem yalan olacak,tastik etsem Dana'dan korkarım. ;)






    Ama şaka maka o zamanlar gerçekten de zevksizmiş insanlar da,yine de harika bir film. :)

    Uzaylılar falan da ayrı konu tabi.Bi de insan onların gerçek olaylardan alındığını bildiyi için hem daha çok tırsıyor,hem de daha çok meraklanıyor acaba uzaylılar ne biçim bi şey diye. :/

    Neyse...GERÇEK ORDA Bİ YERDE diyip konuyu kapatıyorum. :)


_Eva_

You Might Also Like

0 yorumunuz