Bu ara okuduklarım

Richelle Mead - Kanbağı Serisi - Mavi Büyü

12/11/2013






Sydney Sage bir Simyacı. Büyüyle uğraşarak insanların dünyasıyla vampirlerinki arasında köprü görevi gören, vampirlerin sırlarını ve insanların hayatlarını koruyan bir grubun üyesi.

Sydney derinden sarsıldığı yasak bir anın sonrasında, Simyacı öğretileriyle kalbinin arzuları arasına bir çizgi çekmeye çalışıyor. Sonra nihayet, ele avuca sığmaz ve büyüleyici Marcus Finch'in izini buluyor. Marcus, teşkilatın varlığını reddettiği eski bir Simyacı ve artık hayatını bir kaçak olarak sürdürüyor. Sydney, Marcus'un yardımıyla, hayatı boyunca sadık kaldığı grubun, gerçeği kendisinden gizlediğini fark ediyor.

Altın zambak dövmesinin Sydney'in üzerinde sandığından daha büyük bir etkisi olabilir mi? Sydney yaşadıklarıyla uzlaşmak için çabalarken, bir yandan da, giderek artan büyülü güçleriyle, genç ve güçlü cadıları hedef alan şeytani bir büyü kullanıcısının peşine düşmek zorunda kalıyor. Büyü yapmak şimdiye dek öğrendiği her şeye ters, ama tek umudu bu özelliğini kucaklamak, yoksa sıradaki kurban bizzat kendisi olabilir. Yolunu çizmek Sydney için sandığından da zor. Ama belki mantığının yerine kalbini dinlerse, nereye ait olduğunu bulabilir...









Eveeet,sonunda Mavi Büyü'yü de bitirdim.Harikaydı.Tek kelimeyle.Ve bazen hiç beklemediğim olaylar oldu.Nefesimi tuttum ve sonunda bitirdim. :)

Altın Zambak'ı okumamın üzerinden uzun zaman geçtiği için onu tekrar hatırlamak ve sonra Mavi Büyü'ye başlamak zorunda kaldım ama,sonunda başardım.

Adrian...Ahhh Adrian yine harika.Ona hiç sinir olmadım ve bazen haline,mmm...nasıl desem...açıdım. :/

Ama Sidney bazen beni fena halde sinir etti.Hem Adrian'a sşık olduğunun farkında,hem de ondan kaçacak delik arıyor.Yani madem korkuyorsun ne diye davetliye çıkarıyorsun çocuğa?!Adrian da hal böyle olunca,ne yapacağını şaşırdı garibim. :)İyi mi davransın,uzak mı dursun,bilemedi.

Ama sonunda Sidney'in,Adrian'ın tabiriyle desek "15 yaşındaki bir kızın tavsiyeleri,Chihuahua eğitmeninin palavraları ve Adrian'ın onu gümüş çatal bıçak takımının üstünde öpmesi" sayesinde aklı başına geldi.Adrian'ı sevdiğini anladı.

Şimdi gelelim yan karakterlere.Onlar da önemli sonuçta.Angeline'den zaten geldiği günden hoşlanmamıştım ama önyargılı davranmak istemedim.Sonuçta o başka bir ortamda yetişmişti ve beki gerçekten de uyum sağlama sorunu var diye umut ettim.Ama Eddie'ye sırnaşıp aklını çeldikten,onunla çıkmaya başladıktan ve Trey'le yakalandıktan sonra artık ona diyecek pek laf bulamıyorum. :/

Ama Eddie'nin ondan kurtulmasına ve sonunda Jill'in de ondan hoşlandığını öğrenmesine çok sevindim. :)

O ruh emici olaylarına gelirsek.Evet,önceleri Jacky'dan şüphelensem de enerji çalan'ın hiç alakasız biri çıkması çok şaşırtıcı. :/ Alicia!!!  :o

İşte bu kadar.İlk başlarda biraz sıkılsam ve kitaba odaklanmakta zorlansam da sonlarda baya bir aksiyona bağladım.

Son olarak okumak isteyenler  buradan  indire bilirler.

Her kese keyifli okuma dilerim. :)

You Might Also Like

0 yorumunuz