Awaking

Hayalimin yansıması - Awaking

12/10/2013




 Her kese merhaba.Bir kaç gündür kitap eleştirilerimle kafanızı şişirmiş ola bileceğimi düşündüm ve
 bu gün de size kendi kitabımdan söz etmek istedim.Aslında kitap denile bilir mi buna bilmiyorum.Yani daha bitmemiş,sadece 10 bölümü yazılmış bir şeye kitap demek ne kadar doğru ona ancak okurlar karar vere bilir.Kendimce bir şeyler yapmaya çalışıyorum işte.

Öncelikle Awaking'i yazma amacımdan bahsedelim.Adından belki bir şey anlaşılmıyordur ama bu bir fantastik kitap.Çizimlerin canlanıp bir kızın hayatına girmesini konu alıyor.

Bu kitabı yazdım çünki deli falan değilim merak etmeyin :) .Sadece çocukluktan beri gerçekleştirmek istediğim ve gerek ki aile,gerek de başka koyu nedenler yüzünden engellenen
hayalim çzim yapmak.Yani Moda Tasarım .Bu hayalim daha 8-9 yaşlarımdayken kafamda oluşmuştu ve ondan önce de bebeklerime yaptığım kiyafetler hep seçilirdi.Dergilerde,ya da televizyonda bir manken görsem hemen eleştiriye başlardım.Annemler de bunu farketmişti ama...

Derken büyüdükce bir kaç film sayesinde hevesim daha da büyüdü ve karşıkonulmaz bir hayale dönüştü.Katkı sağlayan dizilerim Gümüş,Aliye ve Ihlamurlar  altında'ya sonsuz minnetdarım.Çünki orada gördüğüm bir kaç insan figürü sayesinde tam bir model çizmeyi zor da olsa başara bilmiştim. :)

Artık kararlıydım ve bu işin üniversite ya da kolejlerini araştırmaya başlamıştım.Ama bu kararımı annemle babama söylediğimde hem maddi sıkıntıdan,hem de ilerde iş bulma sıkıntısından söz edip beni caydırmaya çalıştılar.Çizimlerimi görüyor ama pek önem vermiyorlardı sırf beni daha da heveslendirmemek için.Ama ben bir türlü vazgeçmedim.

Sonunda annem görmezden gelmekle beni ikna edemeyeceğini anlayıp karşısına aldı ve kesin bir dille olmayacağını anlattı.Ben de çocukluktan beri karşı gelme gibi bir huy edinmemişim.Tamam dedim mecburen.Ama çizimlerimden de vazgeçmedim.Hatta onları geliştirip ortaya çıkarmak ve birilerinin farketmesi için çabaladım.

Okulu bitirdim ve annemin isteyiyle ana okulu öğretmeni oldum.Ama onu da çalışmıyorum.Çocukları sevmediğimden değil,sadece istediğim meslek olmadığı için ve aileme olan kırgınlığım o meslekte çalışmama izin vermiyor açıkcası.

Annem içimde kalmasın diye beni terzi kursuna falan da gönderdi.Orada da bir kaç şey öğrendim ama benim istediğim terzilik değil Moda Tasarım'dı.O yüzden orada da yapamadım.

Son olarak işte şimdi evdeyim ve bazen o çizimleri açıp açıp bakarım.Bazen yenilerini çizerim.Ama bir işe yaramadıktan sonra nereye kadar çizeceksin değil mi?

İşte bu kitabı da o yüzden yazdım.Kitapda çizim yapmayı çok seven ve hayalini gerçekleştirmek için türlü zorluklara katlanan bir kızın hayatı yer alıyor.Sinir ve ya sevinç,hiç farketmez,duygularla yapılan çizimler canlanıp kızı yanlız hayatından kurtarıyor.

Ben yapamadım bari kitabımdaki karakter bunu başarsın diye elimden geleni yapıyorum.Sonuçta bu benim kitabım.Hayatımda başaramadıklarımı kitabımda başara bilirim. :)

Her kese bende olmasını istediğim cesaret diliyor ve konumu burda kapatıyorum.

Yorum yapmayı unutmayın. :)


İşte çizimlerimden bir kaçı.





 


















Kitabımın 10 bölümünü okumak isteyenler  Wattpad.com  adresinden okuya ve yorum yaza bilirler.  :)

You Might Also Like

2 yorumunuz

  1. son yazıma bak amaaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzgünüm Deep,şimdi gördüüüm. :/ Hemen bakıyooom. :)

      Sil