İlginç konular

"Bakü Devlet Sirki" ve McDonald's keyfi

1/12/2014



Bu aralar pek evden çıkamıyorduk.Ama sonunda bizimkiler şeytanın bacağını kırmayı başardılar. :)  Özellikle kardeşimi sirke götürmek için anlaşınca ve kardeşim de bensiz gitmemekte ısrar edince babam,kardeşim ve ben sonunda evden çıkmaya karar verdik.

Ben küçükken beni sirkti,yeni yıl eğlenceleriydi,bir kaç yere götürmeyi başarmıştı annemler.Tabi bunun yaşlarıyla da alakası büyüktü.Eskiden,yani ben küçükken daha dinç ve genç sayılırlardı.Ama şimdi pek yerlerinden kıpırdamak istemiyorlar.

Kardeşimle aramda 11 yaş fark olunca onlar da yaşlılıklarını ele veriyorlar.Ben götüreyim diyorum ama ona da izin yok.Anca ne zamansa kendilerini iyi hissedekler de o zaman bir yerlere gide bileceğiz.Neyse...

İşte dün kararlaştırdık.Önce McDonald's ziyareti,sonra da sirk dedik,düştük yola.


 Bunlar da kardeşim McDonald's'ı sökerken. ;)















Kardeşim burayı çok sever.Bir kaç kez getirmiştim ve inanın patatesden başka bir şey düşünemez oldu çocuk. :)Ama öyle sık sık da getiremiyorum,o yüzdem madem çıkmışız,hadi buraya da gidelim dedim.İyi ki demişim. :)

Sonra da oradan 15-20 dakikalık bir uzaklıktaki Bakü Devlet Sirki'ne gittik.Zaten biletler önceden alınmıştı.Biz de yarım saat falan erken gittiğimiz için orada oyalandık.Ben uzun zaman önce,her halde kardeşimden küçüktüm,babamla gelmiştik ve rüya gibi,hayal meyal hatırlarım izlediklerimi.Sadece,numaraları daha bitmeden kırmızı maneje çıkıp sihirbaza çiçek verişimi hatırlıyorum. :)  Bir de biz hayvanların gelip geçtiği yere fazla yakın oturuyorduk.Bir sonraki gösteri de hayvanlarla ilgiliydi,At,ayı falan,onları orda,bizim yakınımızda bekletiyorlardı.Beni sahneden zorla uzaklaştırdılar.Yoksa şu anda her hangi bir hayvanın midesinde olurdum her halde. ;)

Geçtik,sonunda oturduk yerimize.Ama ben daha olaya alışamadım.Kardeşim de şaşkın şaşkın etrafına bakıyor.Bir de en yüksekteyiz.Bir an kardeşimle kendimi Quidditch Dünya Kupası'nda falan zannettik.Bağıracaktık "Krum,Krum" diye. ;D

Sonra ışıklar falan derken ben bir hatırladım eskileri ki,sormayın.Sirke gidip gözleri dolan ilk insanım her halde. :/  Oranın garip,kesif kokusu bile burada çalışanların ne zorluklar çektiğini hatırlattı resmen bana.Ne kadar uzun uğraşlarla o numaraları yapmayı öğreniyorlar acaba. :/ Gerçekten taktir edici. :)

Kardeşim de masallar diyarına düşmüş gibi etrafına bakınıyor,ışıkları izliyor,o kadar hoşuna gitti ki. :) Önce Noel baba çıktı,tebrik etti falan.Sonra Marko adlı bir palyaço,ardından akrobatlar geldi,çok güldük kısacası. :)


Bu,sahnenin önceki hali.Bir kaç numarayı bu haldeyken yaptılar.


Bu da sonradan,15 dakikalık arada yapılmış hali. :)


Bu ayılarla olan maceramız. ;)


Burada da akrobatlar var,dans ediyorlar kendileri. :)


 Biz bu noel ağacının yakınında oturuyorduk.Noel baba gelip sihirli sözcüklerle onun ışıklarını yaktı sağolsun. :)




Marko'nun milletin üzerine şampanya sıçratması mı dersiniz,pastayı yüzüne yemesi mi dersiniz,o kadar komikti ki :D

Hoşuma gitti açıkcası,ama artık çocukluktan çoktan çıktığım için beni pek etkiledi diyemem.Bir tek o salıncakla taa tavana kadar çıkıp orada acayip haraketler yapan adam yere inene kadar nefesimi tutmak zorunda kaldım,o ayrı. :/

Hoşuma gitmeyense Sirkin eski olması.Yani SSCB (SSRİ) devrinden kalma olması.Bu beni üzdü açıkcası.Yani bizde bir film var "YARIMŞTAT" diye,bu film de sirkde çalışanların başından geçenleri anlatıyor.İşte sirk o zamanlar nasılsa şimdi de öyle. :/



 Belki dilini,dediklerini anlamazsınız ama bu film bizim çok severek izlediğimiz bir film ve çok komik. :)

İşte böyle,izledik,güldük,ben de biraz kötü oldum.Ama çok güzeldi.Buradan Bakü Devlet Sirki'ne ve orada çalışanlara sonsuz teşekkürlerimi iletiyor ve emeklerine saygı duyduğumu belirtmek istiyorum.

_Eva_

You Might Also Like

0 yorumunuz