İlginç konular

Çilek pudingli krep.

1/15/2014







Bu tarifim aslında iki tarifin birleşimi.Tuzlu krepin tarifini bulmuştum ve dün yaptım.Ama bunun bir de pastasını yapmak istedim.Araştırdım ve istediğim gibi bir şey bulamadım.Ben de her hangi bir tatlı krep tarifde olup da kendi tuzlu tarifimde olmayanları birleştirdim ve oldu.Pudingli de güzel ama,sade bir kremayla da harika olur eminim.Bir dahakine onu da deneyeceğim. :)  Krep yapmak gerçekten marifet istiyor,çünki ben çok uğraştım öğrenene kadar. Ama sonunda öğrendim. :)

Tarifi:

Krep için:

2 yumurta
2 su bardağından bira az un
1 su bardağı su
1 su bardağı süt
1 çay kaşığı kabartma tozu
yarım su bardağı şeker
pişirmek için tereyağı

Puding için ise her hangi bir puding paketinin üzerinde yapılışı var,ben de ona uydum,hiç de fena değil. :)

Önce pudingi hazırlayıp buz dolabında bekletin.İyice soğusun,o bize katı lazım. ;) Un,süt,su,şeker ve yumurta çalın.Mikserle de yapa bilirsiniz,kaşıkla da,ama un topak kalıyor,o yüzden mikserle daha iyi.Unu da azar azar ekleyin,öyle bocalamayın birden. :).Kek hamurundan biraz daha sıvı olacak. Tereyağını ısıtılmış tavaya sürün ve hamurdan bir kepçe alıp tavaya yayın.Orta ateşte pişirin.

Sonra da pudingi tek tek kreplerin ortasına sürün ve üzerini de dilediğiniz gibi süsleyin. Afiyet olsun. :)

You Might Also Like

0 yorumunuz