Bu ara izlediklerim

Frozen - izlenmesi gereken animasyon. :)

1/17/2014

Ebediyen sürecek kış mevsimine mahkum edilen krallığın lanetini konu alıyor.Bu krallıkta yaşamakta olan macera düşkünü ama iyi kalpli Anna , karlar kraliçesini bulup laneti  sona erdirmesini sağlamak için masalsı bir yolculuğa çıkmaya karar verir.Ama bu yolda onu hem kum saatinin azabı hem de mitolojik yaratıklar beklemektedir.Her yaştan izleyicinin keyif  alarak izleyeceği ''karlar ülkesi '' Filmi imdb'den aldığı 8.1 gibi muazzam puanla tüm dikkatleri üstüne çekiyor..Ülkemizde 17 Ocak 2014 tarihinde vizyona girecek olan filmi şimdiden sizlerle buluşturuyoruz..Filmin yönetmenliğini Chris Buck ve Jennifer Lee'nin üstlendiğini ve baş karakterleri seslendiren isimlerin de Kristen Bell ve Jonathan Groff olduğunun altını çizmek isterim..Şimdiden bir çok olumlu eleştiri alan bu şirin film kendini  animasyon kategorisinde özel bir yer açacağa benziyor...



 Evet,izlenmesi gereken animasyonlar arasına Frozen de eklenmiş oldu.Tangled (Karmakarışık) zaten benim en sevdiğim animasyon filmi.Bu blogumda da görülüyor. ;) Ama Frozen bir başka.Tabi bunun Frozen'in yapımcılarının Tangled'in yapımcılarıyla aynı olmasıyla bir alakası yok...Tamam,belki biraz var ama...Bu tek sebep değil tabi ki.Sadece Frozen'i ve Tangled'İ seviyorum işte.Çekilme tarzları,animasyon oluşları,ya da ses efektleri bir harika.Sanki gerçek gibi,aslında gerçekten de öte.İnsan onlara bakınca animasyon dünyasında yaşayası geliyor açıkcası. :) Ya da böyle saçma bir fikre varan sadece benim. :/

İzleyin derim.Mutlaka izleyin. ;)

Benim Frozen izlerkenki ruh halim.






Evdekiler ve ben Frozen'i izlerken.Rapunzel nasılsa ben de öyleyim valla. :)



İşte bu da fragman. :)



Her kese bol animasyonlu günler. :)

_Eva_



You Might Also Like

0 yorumunuz