İlginç konular

Aceleniz yoksa zayıflayın

2/28/2014


Günlerdir annemin şikayetlerini dinleyip duruyorum.Yiyor yiyor,sonra da "ah midem","of nefes alamıyorum","ay yürüyemiyorum" deyip duruyor.Kadına az ye diyorum o zaman da sen benim lokmalarımı mı sayıyorsun diyor.Çok ye deyip karışmıyorum,bu sefer de neden  elimden almadın diyor.Şimdi ey okuyucularım,size soruyorum,ben ne yapayım?Suç bende mi?



Zayıflamak tabi ki de benim de en çok hayal ettipim şey.Ailece biraz balık etliyiz biz.Karın ve mide bölgemizden alırız kilolarımızı.E bu yüzden de yediklerimize her kesten daha çok dikkat etmeliyiz.Ben şahsen bunu yapıyorum.Ama annem hep yiyor ve sonra da suçu bana atıyor.

Zayıflamanın bür sürü yolu vardır.Spor yapmak,yemek yemeyip mideden gelen seslerle doymak,koşarak zayıflamak.

Ama bunları ancak düzenli yaparsanız bir sonuca varırsınız.O da yaşam koçu dedikleri muhterem şahıs tarafından yapılırsa.

Spor iyiydir hoşdur da,bazen insanın işi olur,düzenli yapamaz,o zaman da 1 aylık uğraşlarınız,döktüğünüz terler boşa gider.

Şahsen ben de pek iradeli sayılmam.Spor yapar,ama bir süre sonra çabalarımın boşuna olduğunu düşünüp vazgeçerim.Ben bu kadar çabuk vargeçiyorsam,iradeliler ne yapar bilemiyorum.Kısacası bu yol da çok zor.

Ama ben size şimdi kendi yöntemlerimle en azından olduğunuz ölçüde kalmanın yollarını anlatacağım.Link verip de şuraya gidin şunu şunu şunu yapın,şu çayı içinya da şu yemeği yeyip de,şundan mutlaka uzak durun demeyeceğim.Hem bunlar sizin kendi tercihleriniz,ne isterseniz onu yeme hakkına sahipsiniz.Bunları kısıtlayarak ancak size boşuna sıkıntı vermekte kalırım.

Onun yerine şunları söyleyeceğim:



1. Ekmekten "mümkün oldukca" uzak durun.-Yani katiyen ekmek yemeyin demiyorum.Yiyin,ama kararlı bir şekilde.Yani mesela sabah 2 dilim ekmek yiyin,öğlen 1 buçuk dilim,akşam da 1 dilim yeyin.Yemeği ekmeksiz de yiye bileceğinizi unutmayın.



2. Spor yapın,ama çok fazla abartmanıza gerek yok.Sadece sabahları biraz egzersiz hareketleri yapmasın yeterli olacaktır.



3. Boş oturmayın,1 saat bilgisayar önünde keyif yaptınız,ya da oturak bir işle meşkulsünüz,1 saat arayla kalkıp en azından yürüyüş yapın.Bu bile yeterli.



4.  Meyve sebze bol bol tüketin.İnek olmazsınız merak etmeyin. :)


Şimdilik bunları uygulayın,çok da zor değil değil mi?Şimdi siz 'bunlar çok kolay tintemler,etkili olmaz' diyorsunuz,bunu biliyorum.Ama inanın çok etkili.Zayıflamaya olmasa bile aynı beden ölçülerinde,aynı kiloda kalmaya yardımcı olacaktır.

Annem de aynısı şu anda yapmaya çalışıyor.Bakalım etkili olacak mı. :)

You Might Also Like

0 yorumunuz