Bu ara izlediklerim

Arkadaştan öte (Neden daha önce izlemedim?!)

2/25/2014






















New York’ta yaşayan Jamie (Mila Kunis) bir şirketin oldukça becerili insan kaynakları sorumlusudur. Dylan (Justin Timberlake) ise Los Angeles’ta çalışan bir sanat yönetmenidir. Jamie yeteneklerini kullanıp Dylan'ı New York'a yerleşmeye ikna edince, yolları da kesişir.
Aşktan ve ciddi ilişkilerden canı yanmış olan Dylan ve Jamie, tanıştıktan sonra bağlanmanın olmadığı sadece eğlencenin ve sorgusuz seksin ağır bastığı bir 'arkadaşlık' kurarlar.

Birbirini hem arkadaş olarak görmek ama duyguları katmadan seks yapmak mümkün müdür?
İlişkilerin Hollywood romantik komedilerindeki gibi mutlu sonla bitmediğine inanan bu iki insan, birbirlerini tanıdıkça etliye sütlüye bulaşamayan bu modern ilişki tarzını ne kadar sürdürebileceklerdir?

Filmin yönetmenliğini ve yapımcılığını Will Gluck üstlenirken, senaryoda yönetmenin yanı sıra Keith Merryman ve David A. Newman'ın da imzası var. Filmin kadrosunda baş rollerde müzikten sinemaya demir atan Justin Timberlake ve Siyah Kuğu'daki performansıyla göz dolduran Mila Kunis'in yanı sıra, Jenna Elfman, Bryan Greenberg, Richard Jenkinsgi ve Easy A filminden tanıdığımız Patricia Clarkson gibi isimler yer alıyor...

Justin Timberlake ve Mila Kunis aşkının başlamasına neden olmasıyla tanınan bu seksi komedi, konusunun aksine, finaline doğru klişe romantik-komedi sahnelerini ardı ardına sıralayacakmış gibi duruyor...










Aslında bu aralar film izlemeyecek kadar yoğundum.Kardeşimin okulu,ev işleri,kitaplarım derken,yeterince zamanımı alıyorlar hepsi.Ama son günlerde Justin Timberlake'e olan sempatim beni bu filmi izlemeye itti diye bilirim.Onun "TKO" şarkısında sürünüşü mü,yoksa "Mirrors" şarkısındaki harika performansı mı bilemiyorum ama bu ilgi son günlerde fazlaca arttı.

Ama bu filmdeki Justin daha bir farklıydı.Aslında onu sadece bir şarkıcı olarak bilitordum,çünki dediğim gibi ona olan ilgim son günlerde başladı.Ama sonra hakkında bir kaç araştırma yapınca aslında bir sürü filmi olduğunu da anladım.Ve birini izlemeye karar verdim.



Filmde benim şarkıcı diye tanıdığım adam gitmiş,yerine bambaşka bir insan-Dylan gelmişti.Çok komik ve aslında çok kırgın.Bunu hissetmemek imkansız.Geçmişinde yaşadıklarını o komikliğinin arkasında o kadar profesyonelce saklıyor ki,Jamie'nin bunu ilk başta farketmesi imkansızdı zaten.Ama o yükseklik korkusundan sonra her şey ortaya çıktı. :)

Dylan'ın babasının eskiden gerçekten açılamadığı bir kız arkadaşı var mıydı,yoksa bunu Dylan'ın duygularını anlaması için mi yaptı onu pek anlamadım.Ama babası da tam bri komediydi.Alzheimer olmasını saymazsak çok iyi bir adam.Pantolonsuz dolaşmayı sevmesi hariç tabi. ;)





Jamie'nin annesine zaten söz yok.Kadın tam bir kaçık.Daha Jamie'nin babasının kim olduğunu bile bilmiyor,korkunç!!!

Ah en önemlisi Dylan'ın sonunda aptallığı bırakıp gerçek duygularını anlaması ve o Flashmob sahnesiydi.:)

Ve tabi ki beni filme devam etmeye zorlayan şey orada bir kaç kez Harry Potter'dan bahsedilmesi (nasıl bahsedildiği umurumda değil açıkcası,çünki bu bir film) ve Dylan'ın şimşek dövmesi yaptırıp Harry Potter hayranı olması.Bu gerçekten de süperdi. :)Ve benim için önemliydi.


Bu sahne de ayrıca bayıldığım ve her aklıma geldikçe sebepsizce güldüğüm sahne.Hele Jamie sunum yaparken fosforlu kalemin ortaya çıkmasını söylemiyorum bile.Dehşet bir şeydi.

Evet,kısacası çok eğlendim.Filme bazı yasakların olması da önemli değil.Çünki bu zaten yabancı bir film ve ister istemez burada bize uygun olmayan davranışlar olacaktır.Sonuçta onlar bu filmi Türkler de izleyecek deyip çekmiyor. Akıllı işaretler bunun için var sonuçda. :)

İzlenmeli mi?Evet,bence eğlenmek isteyen her kes izlemeli ve gülmeli. :)

İzlemeyenler için de fragman. :)


İyi seyirler. :)

_Eva_

You Might Also Like

0 yorumunuz