Bu ara izlediklerim

Babamın Penguenleri

2/03/2014



New York’taki dairesinde penguenler ile birlikte yaşayan Tom Popper’ın komik hikayesi anlatılıyor.Ünlü oyuncu Jim Carrey’nin yine bir komik bir karakteri canlandıracağı filmde başarılı bir iş adamının 6 penguen alarak apartman dairesini buzdan bir kaleye dönüştürme serüveni anlatılıyor. Penguenler ile birlikte yaşamaya başlayan Tom Popper, bakalım yeni sorumluluklarının iş hayatına olumsuz yansımasını engelleyebilecek mi?





Bu filmi izleme nedenim şu ki,Kanal D bir kaç gün önce bu filmi verdi.Ama ben kaçırdım.Bir kaç gün sonra da geldi tekrar aklıma ve izleyeyim dedim. :)

Bu film bana penguenleri sevdirdi resmen.O kadar komik ve şirinlermiş ki,ben onları daha önce nasıl farketmedim hala anlamış değilim. :) Bir de Jim Carrey en sevdiğim oyuncu.Bir sebep de bu aslında.Onun filmlerini izlemeden duramam. :) Penguenler başına kalınca nasıl komik bir duruma düşüyor ki,izlemeden anlatılmaz.Çocukları da zaten onun sorumsuzluğundan şikayetçi.Bu penguenleri görünce hemen babalarına bir sevgi,bir ilgi ki sormayın.

İzlenmeli mi?MUTLAKA!!!

İyi seyirler. :)

_Eva_

You Might Also Like

0 yorumunuz