Bu ara izlediklerim

Hunger games - Catching fire (film)

2/19/2014


Katniss Everdeen ve Peeta Mellark açlık çeken sefil halk için en büyük umut kaynaklarıdır. Herkesin büyük bir merakla beklediği açlık oyunları 75.si düzenlenirken bir önceki kazananlardan yana halkın umudu yine çok yüksektir. Ancak bu oyunu düzenleyenlerin üzerinden yaptıkları primler sağlayan adamlar bu durumdan hiç de memnun değillerdir. Bu galibiyet onları çok fazla rahatsız etmektedirler. Katniss ülkesinin simgesi haline gelmiştir. Katniss ülkesinde başka sembol haline gelmiş büyük bir adamın imajını yok etmek istemektedir. Onu yok etmek yerine imajını yok etme fikrini ortaya koyar. Bütün halka bu adamın da kendileri gibi olduğunu anlatmaya çalışır. Bu çabalar sırasında birçok yıpratma operasyonu ile karşı karşıya kalır. Katniss ise bu durumdan kurtulmanın yollarını bulmaya çalışmaktadır. Sonucunda ne olursa olsun bu mücadeleye devam etmek zorundadır. Sonucu muamma olan bu oyunda bakalım ne tür serüvenler bizleri beklemektedir.




Aslında,doğruyu söylemek gerekirse hangi resmi koyacağımı bilemedim.Ben de hepsini kullanmaya karar verdim.Sonuçta hepsi harika.

Kitaba sadık kalan film hakkında soru sorulduğunda ilk söyleyeceğim isim Açlık Oyunları Ateşi Yakalamak olacak.Kitapdaki cümlelerden,hareketlerine kadar neredeyse her şey aynıydı.Ve bu benim için çok önemli. :)

Aslında birincisini izleyip sonra kitabını okumaya başladım ama ikincisi beni daha çok etkiledi.Sanki film izlemiyor da,kitabı tekrar okuyordum.Harikaydı...Peeta'nın o 'yaralı' hali,Katniss'in mücadeleci ruhu,hepsi tek kelimeyle nefes kesiciydi.Soluğumu tutarak izledim.

Gale'e de üzülmedim değil hani.Umutsuz bir aşk onunki ama yine de bu kadar kötü durumda olması insanı kötü etkiliyor.Bence yanlız kamayı haketmiyor. :/

Maymunlar beni çok korkuttu.Belki de o kadar detaylı yaratamadığımdadır,ama kitapta bu kadar korkmamıştım.



 Mags'de resmen ağladım.Ona diyecek bir lafım yok.O kendini feda edişi bana Severus Snape'i (Harry Potter) hatırlattı biraz. :(




Finnick'i daha yakışıklı hayal etmiştim ama Sam Claflin de hiç fena değildi.Annie için üzülürken ve Katniss'e yardım ederken gerçekten de iyi iş çıkardı.Sam,Finnick'in alaycı kişiliğinin altında yatan hüznü resmen hissettirdi.Ve en önemlisiyde bence buydu.

Başka bir şey söylemeye gerek yok.Son sözüm izleyin !

Henüz izlemeyenler için fragman. :)


Her kese iyi seyirler. :)

_Eva_

You Might Also Like

0 yorumunuz