Bu ara okuduklarım

Judith McNaught - Sen Gelmeden Önce

2/05/2014



Sheridan Blomleighin çocukluğu bir at arabasında, babasıyla birlikte mutlu bir gezgin gibi Amerikan kasabalarını dolaşarak geçmiştir. Ancak on dört yaşına geldiğinde evde kalmış teyzesinin hoşgörüsüz eğitimi altına girmek zorunda kalır.
Varlıklı genç hanımlara eğitim veren bir okulda öğretmenlik yapmaya başladığında, öğrencilerinden Charisein bir lordla evlenmek üzere İngiltereye gideceğini öğrenince, hayatında yeni bir sayfa açma umuduyla ona refakatçi olmayı kabul eder. Charise, gemide tanıştığı biriyle bir limanda inip ortadan kaybolunca, Sheridan, Londraya tek başına gidip Charisein nişanlısına hesap vermek zorunda olduğunu düşünür.
Ancak Londrada beklenmeyen bir olay olmuş ve Charisein nişanlısı bir kazada yaşamını yitirmiştir. Kazaya sebep olan Lord Stephen Westmoreland, suçluluk duygusu içinde, limana açıklama yapmaya gelmiştir. Durumu Sheridana açıklamaya çalışırken, bir vinciin tadışıdığı ağır bir kargo genç kızın başına çarpar. Lord, kendini kaybeden Sheridanı evine götürüp doktoruna teslim eder.



Yine bitirmiş olduğum bir kitapla karşınızdayım.Kitabı bir solukta okudum,gerçekten.Ama nedense Westmoreland 1 ve 2 beni daha çok heyecanlandırmıştı,3 ise kızdırdı resmen.Birincisi Stephen'a kızdım.Çünki ne kendisi bir şey biliyor,ne de kızın bir şey bilmesine izin veriyor.Sherry'nin yerinde olsam her halde bir daha Stephen'i zor affederdim.Ne gerek var kızı bu kadar üzmeye?Gerçekleri bilseydi belki bu kadar üzülmezdiniz ikiniz de.İkincisi de Sherry'e gerçekleri öğrendikten sonra  Nicki'nin evine gittiği için kızdım.Belki kalıp açıklama bekleseydi,ya da açıklama yapsaydı her şey başka türlü ola bilirdi. :/

Nicki'ye de üzülmedim değil hani.Adam hangi kıza el atsa eli havada kalıyor. :/

Neyse işte,yine harika bir McNaught kitabı.Bu kadının eski zaman romanlarına bayılıyorum ya.Hikaye yazma becerisi ve karakterlerin duygularını o kadar harika bir dille anlatıyor ki,insan adeta büyüleniyor. :)

Okumayanlar çok şey kaçırdı derim. :

Kitabı okurken ben. :)



İndirmek isteyenler  buradan  indirip okuya bilirler.

Bol kitaplı günler. ;)

_Eva_

You Might Also Like

0 yorumunuz