Bu ara izlediklerim

Epic-Doğal Kahramanlar

3/29/2014


İyilerle kötülerin son derece heyecan dolu savaşını anlatan “EPIC 3D – DOĞAL KAHRAMANLAR 3D”da savaşın bir tarafı doğayı ayakta tutma çabası içindeyken diğer taraf o dünyayı yok etmeye çalışmaktadır. Genç bir kız kendini bir anda bu büyülü evrende bulur ve dünyalarını kurtarmak için canla başla çalışan inançlı ve komik savaşçılarla dolu bir orduya katılır... Beyoncé Knowless, Colin Farrel, Amanda Seyfried gibi isimlerin seslendirdiği DOĞAL KAHRAMANLAR 3D izleyiciyi maceraya doyuracak!


Aslında uzun zamandır izlemiştim bu animasyonu ama yazmaya bir türlü fırsatım olmadı.Epic otlarla,böceklerle ve küçük yaratıklarla dolu bir çizgi animasyon.Otlar dünyası.Bitkiler diyarı...Ne derseniz deyin,hepsi tek bir yere çıkıyor.Hiç kimsenin aklına gelmeyen,uzun zamandır unutulmuş,aslında her kese fazla doğal gelen bir dünyanın kapıları bize açılıyor Epic'le birlikte.Ben çok sevdim ve bazen gülerek,bazen heyecanla,bazen de hüzünlenerek izledim.En çok da o ayrılık anında. :/


Film biter bitmez bahçeye koşup da otların arasında gezinmemek için zor tuttum kendimi.Hem hava soğuk,hem de deli damgası yemek istemem.


İzlenmeli mi?Bence evet.Unuttuğumuz bir çok şeyi hatırlattı bize. :)


Bu arada söylemeden yapamayacağım,bu aralar bütün çizgi animasyonlarda Eugene'yi görüyorum,yanlış mıyım? ;)

İzlemeyenler için işte Epic (Doğal Kahramanlar) fragmanı. :)

You Might Also Like

0 yorumunuz