Bu ara izlediklerim

Klip izleme saati: Sıla-Vaziyetler

3/01/2014





İşte size söz verdiğim gibi ilk klip eleştirisi. İlk olduğu için yanlışlarımı mazur görün. :)

Sıla-Vaziyetler.





Sılanın sesi hep beni mest etmiştir zaten.Hani bazen olur ya,bazı şarkıcı okuduğu zaman hiç bir şey hissetmezsiniz,öyleleri de var.Ama Sılanın sesi her zaman insanı kendisi olmaktan çıkarıyor resmen.

Vaziyetler de pek eski bir klip değil.Hatta ben daha bir kaç gündür dinliyor sayılırım.İlk başlarda pek ısınamasam da,bir gün tam dinlemeye karar verdim ve Sılanın ne kadar harika bir iş çıkardığını anladım.



Klipten başlayalımilk önce: harika.Sıla klipte her zamanki gibi çok güzel.Gür saçlarıyla çok dikkat çekici.Hele gözlerini iki dakikada bir oynatışı yok mu. :)


Klipte iki dakikada bir parmağındaki kıymığı gösteren sevgilisine tepkisini izliyoruz bu defa Sılanın.Sinirli ve agresif,ama aynı zamanda sevdiğine de kıyamıyor.Yine de "benim vurduğum yerde gül biter" hesabı eline geçeni adamın kafasına fırlatıyor.

Yine de çok komik ve ilginç bir klip.

Sözlerine zaten diyecek yok.Söz ve müziğini Sılanın üstlendiği şarkının anlamlı sözleri var.Vaziyetinden şikayet eden birini dinliyoruz şarkıda.Aklını arayan,bundan da vaziyetini sorumlu tutan biri var şarkıda.

Dinlenmeli mi?Evet.

İyi dinlemeleri. :)

_Eva_

You Might Also Like

0 yorumunuz