Bu ara izlediklerim

Klip izleme saati: Oğuzhan Koç - Ayy (Ben Hala Rüyada)

3/07/2014


Oğuzhan Koç'u her kes gibi ben de Çok Güzel Hareketler Bunlar'dan tabnıyorum.Ve kendisini çok gülerek izlemişizdir.Komik adam.Ama bir süre sonra sesini duyduğumda çok fena şaşırmıştım.Harika bir sesi varmış da haberimiz yokmuş. :)



Bu günkü klip yorumumuz da Oğuzhan Koç-Ayy (Ben Hala Rüyada) klibi.


Bitmiş bir ilişkinin ardından duyulan özlem ve kavuşma hikayesinin anlatıldığı klipte Oğuzhan Koç’a, genç dizi oyuncusu Gözde Mutluer eşlik etti.







Klipte, efsane filmlerin unutulmaz karakterleri; The Godfather’da Marlon Brando’nun oynadığı Vito Corleone, Singing In The Rain’de Gene Kelly’nin oynadığı Don Lockwood, Titanic’de Leonardo DiCaprio’nun oynadığı Jack Dawson ve Tom Hanks’in Forrest Gump’ını başarı ile canlandıran Oğuzhan Koç, diğer bir bölümde ise anchormen olarak karşımıza çıkıyor.



 Çok komik yine klipde de.Filmlerden derlenmiş sahnelerle karşımıza çıkıyor Oğuzhan Koç ve bize Ayyy diyor. :)



Sözleri ve müziği kendisine ait,bunun da altını çizelim. :)

Şimdi de eğlenceli sözleri ve harika yorumuyla Oğuzha Koç ve Ayy. :)


_Eva_

You Might Also Like

0 yorumunuz