Bu ara izlediklerim

Niloya - çocuklar için güvenli

3/14/2014



Uzun zamandır küçükler için doğru dürüst televizyon programı yok denecek kadar az.Ya animasyon bakımından yetersiz,ya da seslendirme berbat.Bunlar olmasa bile çocuklar için hiç de uygun olmayan içeriklerden dolayı bunları izlediklerinde açıkçası rahatsız oluyorum.Kardeşim 10 yaşında ve kendisine,düşüncelerine,onu iyi yönden etkileyecek çizgi filmlerine bakmasını isterim.Çizgi filminde bir birini öldüren robotlar,öpüşme sahneleri ve bunun gibi ona uygun olmayan içerikler hep canımı sıkıyor ve her seferinde ya bunu ona yasaklamak zor,ya da o sahnelerde kanalı çevirmek artık yorucu gelmeye başladı.




Uzun ve kapsamlı bir araştırma sonucu keşfettiğim Niloya çizgi filmi benim ve tabi diğer ebeveynlerin seve seve ve gönül rahatlığıyla çocuklarına izlete bilecekleri bir içerik.Araştırma derken oturup kaç gündür art arda çizgi filmi izliyorum. :)



Niloya ister kendisi,ister sesi,isterse de yanındaki Tosbişiyle çok şirin ve insan o iki dişini yerinden çekip çıkarmak istiyor. :) Çok tatlı ve oldukça akıllı.



Niloya yapımcılığını bee and birds firmasının üstlendiği,tatlı bir animasyon karakteri.Mutlu bir ailenin neşeli kızı olan Niloya yumurcak tv'nin ve benim fenomenim.Diğer yapımlardan çok farklı bir çizgiye sahip, sanat ekibini ve seslendiren sanatçıları tebrik ediyorum.O kadar tatlı bir sesi var ki insan dinledikçe dinlemek istiyor.Ve onun sesini duyanlar hep gülümsemek istiyor.Şahsen ben ve kardeşim hep öyleyiz. :)






Şaşkınlığı ve minik aklıyla her şeyi anlamaya çalışmasıyla her kesin gözdesi olmuş durumda. :)


İzlemenizi ve güvenle çocuklarınıza izletmenizi tavsiye ederim. :)

_Eva_

You Might Also Like

0 yorumunuz