Bu ara izlediklerim

Patron Mutlu Son İstiyor

3/07/2014


Yapımcı İsfendiyar, senaristlik yapan Sinan’ı romantik komedi filmi senaryosu yazması için Kapadokya’ya gönderir. Burada bir butik otele yerleşen Sinan zor durumdadır. Çünkü ne yazacağı konusunda hiçbir fikri yoktur. Üstelik düşünmek için yeterli zamana sahip değildir. Patronu, işini bir an önce bitirmesi için ona baskı yapmaktadır. Sinan, butik otelin sahibi olan İzzet Bey’in kızı Eylül’le tanışır ve ondan çok etkilenir. Hatta ondan ilham alarak yazacağı senaryoyu onun üzerine kurmaya karar verir. Ancak bir sorun vardır: Eylül, ünlü bir oyuncu olan Faruk’la nişanlıdır. Faruk ile Sinan birbirlerini uzun zamandır tanımaktadırlar ve bu tanışıklık pek hoş anılarla dolu değildir. Çünkü Sinan, zamanında yakın arkadaş olduğu Faruk’un sevgilisini çalmıştır; bu yüzden de Faruk, Sinan’ı düşman ilan etmiştir.

Sonunda merakla beklediğim Patron Mutlu Son İstiyor filmini izlemeyi başardım.Çok uzun uğraşlar ve keşmekeşli yollar geçtik,ama sonunda izledik. :)


Film süperdi.Gerçi bazı olmamış şeyler gözüme çarptı,ama tek kelimeyle süperdi ve eğlenceliydi.Sinan'ın arabasını ballandıra ballandıra anlatması çok komikti.Ki sonradan o arabanın gerçekten de Tolga'nın çocukluk anılarıyla alakası olduğunu ve o sahnenin doğaçlama çekildiğini öğrendim ama süperdi ve hiç doğaçlama yapılmış gibi de durmuyordu.


Ezgi Mola'yı zaten Arkadaşım Hoşgeldin'de her hafta izliyoruz.Ama bu filmde bir başka olmuş hakikaten.Kocaman,sade hayalleri olan ve bu hayallerin peşinden koşmakta zorlanan birini çanlandırıyor Ezgi bu filmde.Rolü çok güzel ve o da bu işin üstesinden başarıyla gelmiş.


Ama maalesef nişanlısı için aynı muhteşem şeyleri söyleyemeyeceğim,kusura bakmayın.Adam kıl'ı o kadar harika oynuyor ki acaba hayatta da mı böyle diye düşündüm bir ara.Hani bir an sandalye masa dalacaktım adama,olmadı. :/ Zaten aklı fikri film,bir de evlenip ne yapacak.Sanki evde duracak da. :)


Arılar sahnesi süperdi hakikaten.Ben şahsen arıdan dehşet korkarım,küçükken beni çok ısırdığı için olsa gerek.Bu sahnede de deli gibi bağırdım kaçııın diye.Sonra hatırladım ki bu bir filmmiş. :/


O balonlar çok güzeldi ve ben ona binmenin hiç bir zaman bana nasip olmayacağına eminim.Anca böyle oturur filmde izlerim onları. :)

Bir de sona doğru Eylül evlenince bir an kızdım uzun uzun,bir ara olmaz öyle şey,patron mutlu son istiyor diye bağırmışım sanırım,kardeşim öyle dedi. :)


Sinan'ın donundan bahsetmesek olmaz her halde.Ki bence Eylül bile ondan etkilendiyse bizim ne haddimize unutmak. :) Böyle sarı sarı,bıyıklı tavşanvari bir şey. :)

Sinan'ın o senarist de olsa romantik ve tatlı halleri insan hayatta hiç bir zaman bu tip erkeklerin olmayışını yüzümüze yüzümüze vurması gibi bir şey bence.Komik ve şapşal halleri olmasa her halde bu film çekilmezdi. :)

Harika zaman geçirdim ve size de tavsiye ederim. 

İzlemeyenler için fragman. 



_Eva_

You Might Also Like

0 yorumunuz