İlginç konular

Yeni fikirler: mp3 yorumu

3/01/2014


Evet,sizlerin de izniyle ve yardımıyla yeni bir fikirle yine buradayım.Uzun zamandır yeni fikirler arayışındaydım ve bloguma özgün paylaşımlar yapa bilmek için yollar arıyordum.Ve  sonunda buldum! :)







Bundan sonra Klip ve Mp3'leri sizerle paylaşacak ve yorumlayacağım.Ama tek şartım var.Bu klipler yeni olmasa da paylaşılacak.Çünki biz bildiğiniz gibi 5 yıl önce çıkan bir kitabı da,5 yıl önce çıkan bir filmi de yeni izleye biliyoruz.Ben kaç kere bunu yaptım.O yüzden de klip biraz eski olursa "aaa bunu daha yeni mi duydun" yorumu gelmesin.Şimdiden anlaşalım.




Eğer beğendiğiniz ya da bilhassa beğenmediğiniz bir klip ya da mp3 bana e posta yoluyla,ya da ask.fm'den,olmadı,bu paylaşımın sonuna yaza biirsiniz.Sizin isminizle birlikte o klibi veya mp3'ü yorumlayalım ve hatta dinleyelim. :)

Bence hiç de fena fikir değil. :)

_Eva_

You Might Also Like

0 yorumunuz