Bu ara okuduklarım

Fatih Murat Arsal - Zoraki Koca Şahane Gelin 2

4/23/2014



Kitapda Osman'ın kardeşi Karahan'ın,koruma olarak Tuğçe diye bir kızın yanında çalıştığı anlatılıyor.Tuğçe Karahan'a karşı ilgi duyuyor ama bunu anlayamayacak kadar deneyimsiz.Babasının emirleri üzerine bir kaç kez Karahan ona gece dışarı çıkarken falan eşlik ediyor.Ama Tuğçe gıcık olduğu için hep çocuğa kötü davranıyor.


Ama Karahan da gittikce Tuğçeden hoşlanmaya başlıyor.Bir tarafdan da Karahan'ın koruma falan olmadığını,aslında Osman'ın ölmüş kardeşi olduğunu öğreniyoruz.Osman zaten uzun zamandır kardeşini arıyor,çünki cesedini bulamamıştır ve Tuğçe'nin babası Osmanı tanıdığı için ona yardım etmeye karar vermiş.Karahan'dan şüpheleniyor ve onun Osman'ın kardeşi olduğuna emin olduktan sonra Osman'la Karahan'ı biraraya getirip sevap işliyor.

İşte bu tarafdan da Tuğçe'nin annesi ve babası Karahan'ı sevmiş,onu damadı olarak görmek istiyor ama gel gör ki Tuğçe inatçı.Bir türlü Karahan'a teslim olmuyor.

Sonunda ne yapıp ne edip kızı yola getiren ve işi pişiren Karahan bu tarafdan ağzını tutamayıp 'ben çocuk istemiyorum,evlenmek de düşünmüyorum' imasında bulununca Tuğçe ondan uzaklaşmaya çalışıyor.Ama hamile olduğunu öğrenince korkuyor.Karahan'a söyleyemiyor.

Ama Karahan beyin derdi başka.Abisini görünce hemen her şeyi anlatıp,yıllardır nerde olduğunu itiraf ediyor.Afrikaya giden bir gemiye düşüp kalan Karahan nerdeyse 10 yılını Afrika'da geçiriyor.Ama orda da başını derde sokmayı başarıyor.Önce açlıkla ve kötü insanlarla mücadele ediyor,sonra zümrüt madeni bulup zengin ve tehlikeli bir adam olup çıkıyor.Nasıl oluyorsa bir kızla başı derde giriyor ve kız hamile olduğunu iddia ederek Karahan'la evlenmeyi başarıyor.Ama Karahan hiç bir zaman kızı sevemiyor.

Karahan'ın zümrüt madenini satın almak isteyen ama başaramayan bir general midir nedir adam,Karahan'a acı çektirmek ve madeni de ele geçirmek için karısını ve doğmamış çocuğunu öldürüyor.Karahan da kadına alışamasa da sonuçta çocuğun kendinden olduğuna inanıyor garibim,o yüzden generalden intikam almak istiyor.En azından madeni satası varsa bile artık satmamaya kararlı.


Tuğçe bunları duyunca kıskançlık,hayal kırıklığı ve şaşkınlık karışımı bir duygu seline kapılmıştır ve artık Karahan'ı sevdiğini anlar.Yine de adamın duygularından emin değildir.

Kitabın sonunu anlatmayayım,merak edin biraz. :)  Ama sonu tam istediğim gibi bittiği için çok mutlu oldum ve kitabı gülümseyerek kapattım.

Aslında FMArsal'ın bu serisi,bilmiyorum seri demek mümkün mü,hep aynı olaylarla boy gösteriyor.Yani ben öyle düşünüyorum.Hepsinde çocukla kız birbirine direnip sonunda sevme konusunda ortak fikre gelene kadar uğraşıyorlar.Sonunda da kız hamile kalıyor ve saklıyor,adam öğrenince de önce kıyameti koparıyor,sonra zaten istediğini söyleyip kızı rahatlatıyor.

Ki ben de zaten böyle konuları sevdiğim için FMArsal kitaplarını severek okuyor ve bu düşünceyi hiç değiştirmemesini dileyerek konumu bitiriyorum.  :)

Ve son olarak okumak isteyenlere    Zoraki Koca Şahane Gelin 2 indir .  :)


Yorumlarınızı bekliyorum. :)

You Might Also Like

0 yorumunuz