Bu ara okuduklarım

Rich Riordan - Olimpos Kahramanları - Athena'nın İşareti

4/28/2014


Annabeth dehşet içinde. Hera sağ olsun, altı aylık ayrılıktan sonra tam Percyle yeniden bir araya geleceklerken Jüpiter Kampı onlarla savaşa hazırlanıyor. 2. Argo, ateş püskürten gemi başı Festus ile birlikte ne yazık ki hiç de barışçıl bir görünüme sahip değil. Annabeth, JASONın güverteden Romalılara barış sinyalleri vermesini umuyor.

Ancak bu, tek sorun değil. Cebinde annesinin, her hatırladığında sinirlerini bozan hediyesini taşıyor: Athenanın İşareti. Yedi melezi Ölümün Kapılarına götürecek kehanet zaten ürkütücü. Bunun üstüne Athena ondan neden bu kadar tehlikeli bir görev bekliyor ki?

Ancak Annabethin en büyük korkusu, PERCYnin değişmiş olması.
Ya Percy artık bir Romalı olduysa? Ya eski arkadaşlarına artık ihtiyaç duymuyorsa? Savaşın ve bilgeliğin tanrıçasının kızı Annabeth, doğuştan bir lider olduğunu biliyor. Ama yanında Yosun Kafa olmadan hiçbir yere adım atmak istemiyor.

Dört farklı melezin bakış açısıyla yazılmış olan Athenanın İşareti, kadim topraklara, Romaya kadar uzanan efsanevi bir macera. Çok önemli buluşlar, insanı dehşete düşürecek fedakârlıklar ve akla hayale gelmeyecek korkular, kehanetteki yedi melezi bekliyor.

Buyurun 2. Argonun güvertesine, eğer cesaretiniz varsa...



Evet,Percy ve Annabeth düştüler.Hem de tehlikelerin göbeği,canavarların anavatanı,dehşet saçan TARTARUS'a!

Kitap tam anlamıyla süperdi.Yani nasıl diyeyim,böyle her dakika bir macera,her dakika bir savaş,hiç boş durmak yok.Bu kitapta olan en önemli olaydır benim için.Özellikle de macera-fantastik tarzı kitaplarda.

Percy'le Annabeth'in kavuşması tam bir fiyaskoydu zaten. :) Çok komikti ve gece gece beni güldürdü.O kadar hasretten sonra bu normaldir tabi ama o kadar ani oldu ki,bir anda Annabeth Percy'e sarılmış,sonra da onu yere devirmişti. :)Annabeth'in aşkı günden güne artmıştı ya,bu beni daha çok sevindirdi.Hni derler ya,gözden uzak olan gönülden de uzak olur diye,ben de ondan korkmuştum.Ama tam aksine olmuş. :)

Hazel Leo ve Frank üçlüsü bundan sonra en çok merak ettiğim şey."Hades'in Evi"ni Percy'le Annabeth'in kurtulmasına göre okuyacaksam,ikinci neden de bu bermuda üçgeni. :/ Hazel zaten geçmişinden dolayı pişmanlık duyuyor ve Frank'le de çıkıyorlar.Ama anladığım kadarıyla Leo'ya özel bir ilgi duymamakta.Ama Leo için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. :/Kızın Frankla birlikte olduğunu bile bile hala ona karşı özel bir şeyler hissetmesi bence yanlış ve can sıkıcı. :/ Zaten anlamadım,Rick Riordan niye bir kız daha ekleyip bu sorunu çözmüyor ki?

Jason ve Piper hoşuma giden ve sakinlikleri için takdir ettiğim tek çift.Çünki her çiftin arasında o kadar sorun,ya da heyecan var ki,bazen takip etmek çok zorlaşıyor.Ama Piper ve Jason bu işden ve Gaia'dan uzak durmayı başarıyorlar...Kısmen.Çünki Jason'un başına yine türlü olaylar geliyor.Ayrıntıya girmeyeceğim. :)

Athena ve onun kör olasıca işareti! Ne olurdu yani bu göreve 2 kişi gidile bilseydi?!İlla ayrı salacak sevenleri! Kötü kalpli tanrıça!

Gaia ve onun berbat planları! Dünyayı yok etmek senin neyine diyeceğim ama şu anda yere bakmaya korkuyorum,her an karanlık bir surat oradan bana küfrede bilir. :)

Bu çocuklar doğduklarından beri rahat yüzü görmediler ya!Habire koştur dur!

Okumanızı tavsiye eder ve kitabı baştan sona anlatmadan biran önce yazımı bitiririm. :)

Okumak isteyenler buradan indire bilirler. :)
_Eva_

You Might Also Like

6 yorumunuz

  1. Ben bu seriyi okudum tam dediğiniz gibi o kadar harika ki... Harika demek bile basit kaçar . HARİKULADEEEEEE! Bu okuduğum en güzel kitap serisiydi . Dediğiniz her şeye katılıyorum . Özellikle Rick Riordan'ın Leo için bir kız ayarlamamasına :D Ama daha son kitap çıkmadı , belki onda bir şeyler ayarlar . (Gerçi o kadar çapkın bir çocuğun kalıcı olarak kız seçmesine olanak vermiyorum) Anlatırken çok güzel anlatmışsınız . En az bu kitapları okuyup güldüğüm zamanlar kadar güldüm , bana o komik anları hatırlattınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkürler.İnan bana beni çok mutlu ettin. :)

      Evet,Leo ve yanlızlığı biraz canımızı sıktı ama,bence Kalipso bu yanlızlığı giderecek gibi.Ben çok isterim şahsen Kalipso'yla bir şeyler olmasını.Hem Kalipso oradan kurtulmuş olur,hem de Leo yanlızlığından. :)

      Dediğim gibi,tekrar teşekkürler.Sizi yorum yazın,bakın ben daha ne komik yazılar yazarım size. :)

      Sil
    2. Bu kitapları indiremiyorum neptünün oğlu nun link ile yok yardım eder misiniz? Teşekkürler.

      Sil
    3. Bu kitapları indiremiyorum neptünün oğlu nun link ile yok yardım eder misiniz? Teşekkürler.

      Sil
    4. En kısa sürede linkleri yenileyeceğim. Teşekkür ederim. 😊

      Sil
    5. Linkler yenilenmiştir. Keyifli okumalar. :)

      Sil