Bu ara okuduklarım

Yeni kitap blogum - Tozlu kitaplık

4/04/2014


Bu aralar yeni blog açmadan duramıyorum.


Daha neredeyse 1 hafta önce açtığım Kağıt düşler moda blogunu geliştirmeye yeni başlamıştım ki,kardeşim yeni kitap blogu teklifiyle bana geldi.E benim de zaten uzun zamandır böyle bir fikrim vardı; Sırf kitap yorumu ve kitap paylaşımı yapa bileceğim blog oluşturmak.Ama burada kitap yorumlarımı zaten burada paylaştığım için,yeni bir siteye ihtiyaç duymuyordum.Ama kardeşim bambaşka bir fikirle geldi bana.Ortak blog açmamızı istedi.Ben de düşündüm taşındım ve kabul ettim. :)

Leyla Seymen ve bendeniz Aslı Seymen Tozlu kitaplık bloguyla karşınızdayız!

Kardeşim zaten bir blog sahibiydi.Ama bu bambaşka bir deneyim onun için de. :)

Okuduğumuz,ya da okumaya başladığımız kitapları orada sizlerle paylaşacağız ve sizlerin de fikrini öğrenmeye çalışacağız.Sadece kitap yorumları olmayacak tabii.Kitaplardan alıntılar,yazarlar hakkında her şey ve bu güne kadar okuduğumuz kitapların toplam paylaşımı.Burada da kitap yorumlamaya devam edeceğim. :)

Sizi de Tozlu kitaplık'a bekleriz. :)

_Eva_

You Might Also Like

0 yorumunuz