Bence Güzel

"Bence Güzel" fikir

5/15/2014








İşte yeni bir fikir daha!!!Yine ben ve bedava beynim! :)


Burada Awaking'i yayınladığımı her kes biliyor.Onun benim için ne kadar önemli olduğunu ve hayatımda ne gibi değişikliklere yol açtığını bilmeyen yoktur her halde.Dün Hayriye bana bir teklifle geldi.Dedi ki "Aslı gel biz bu hikaye işini büyütelim,başkaları da faydalansın." Ben de bırakır mıyım?Hemen kabul ettim ve muhteşem bir projeyle karşınızdayız!

Sizin de yazdığınız ve gerek mali şartlardan,gerek tembellikten,ya da her hangi bir sebepten paylaşamadığınız hikayeleriniz ve ya kitaplarınız varsa bize ulaştıra bilirsiniz.Blogumuz ve Bence Güzel Facebook sayfamız sizi bekliyor. :)

Bloguma yazılarıyla katılan ve bize büyük bir şans sağlayan Hayriye Ekiz'e buradan teşekkür ediyor ve arkadaşlığımızın sonuna kadar devam etmesini umuyorum. :)

_Eva_

You Might Also Like

0 yorumunuz