İlginç konular

Başlangıçta her şey bir toz bulutuydu

5/15/2014



   Merhaba... Öncelikle daha önce hiç blog yazmadım. Konuya nereden başlayacağımı bilemediğim için en baştan başlıyorum. Bundan milyonlarca yıl önce herşey toz bulutuydu. Sonra oluşan büyük bir patlamayla... Şaka şaka. Tabi ki böyle başlamayacağım.  Arkadaşlar öncelikle Aslı Seymen'e bana söylediği o güzel sözler için teşekkür ediyorum ve konuşmaya başlıyorum.


   Öncelikle kendimden bahsedeyim. 19 yaşında ve canı sıkılan bir insandım. Üniversite için şehir dışına çıktım daha çok sıkıldım. Sonra birgün wattpad'i fark ettim. Belki can sıkıntımı alır diye orada takılmaya başladım. Sonra yazmaya başladım. Hem yazdım hem okudum. Tabi bu arada blogları  da takip ediyordum. Parmak Kız'dan Masallar da takip ettiklerim arasındaydı. Bu arada wattpad de yazıyordum. Sonra da dedim bir face sayfası açayım orada yayınlayayım. Ama sadece benim hikayem olmasın başkalarınınkini de tanıtayım. Aslı'ya mesaj attım. "Gel beraber biz bu işe başlayalım. Beraber yazalım yazdığımızı da sayfamızda da bloger'ımızda da paylaşalım " dedim ama onun farkında olmadığı birşey var ki ben o mesajı iki hafta önce atmıştım. Evet Aslı'cığım sana iki hafta önce attıydım o mesajı ama sen dün fark ettin.
    Facem de hem mesajını hem de arkadaşlık isteğini görünce şaşırmadım değil. Çünkü ben senden çoktan ümidimi kesmiştim. Evet bunları da şimdi okuyorsun ve "ciddi miisin?" diye soruyorsundur. Evet kesinlikle  ciddiyim.  Sonrasında düşündük bir karara vardık. Dedik ki; hikayelerimizi kendi sayfamızda tanıtalım, kendi sayfamızda yazalım, aynı zamanda beğendiğimiz filmi kitabı da paylaşalım. Sonunda sayfayı açtık.  Hayırlı uğurlu olsun. Bu arada artık bende hikayelerimi burada yayınlayacağım. Artık okursunuz.
    Bu arada arkadaşlar eğer sizde bizim sayfamızda yazmak isterseniz bekleriz... Öpüldünüz...

You Might Also Like

0 yorumunuz