pers prensi zamanın kumları...

5/18/2014





         Evet... Güzel bir film arayanlar için geldim. Şurada resmini gördüğünüz adam çok yakışıklı kız çok güzel ve film de harika.  Filmin baş rolünde Jake Gyllenhaal oyunuyor, evet resimde gördüğünüz o yakışıklı adam. Kadın oyuncumuzda Gemma Artenton filmdeki o güzel kadın.
      Filmimizin konusuna gelecek olursak: Güçlü Pers kralımız bir gün pazara çıkar. Yani ortalarda gezip "ben kralım" diye dolaşıyor, diyelim. Orada hırsız ama atik bir çocukla karşılaşır.  Çocuğu ceza verecekleri sırada onları durdurur ve evlat edinir ve bizzim Pers Prensimiz Destan ortaya çıkar.
    Aradan yıllar geçer bizim Destan'ımız büyür kralın güvendiği ama haylaz umursamaz oğlu olur. Yine de savaşmayı çok iyi biliyordur. Öyle ki Pers'lerin surlarını geçemediği kutsal  Alamut Kalesine gizlice girar surun kapısını açar kaleyi feth ederler.
   İşte genç aşıklarımızda böyle tanışırlar. Biri Pers Prensi diğeri Alamut Kalesinin güzeller güzeli Prensesi.          Kader buya bizim Destan'ımız kralı öldürmekle suçlanır. Derken prensesi de alıp kaçar. Bu arada prensesimiz neden onunla kaçar biliyor musnuz? Çünkü savaş sırasında Destan'ımızın eline gizemli bir hançer gelir. İçinde zamanı geri alabilecek kum olan gizemli bir hançer.
     Evet gerisini anlatmıyorum izleyip görürsünüz. Bu arada filmin görsel efektleri süper olsa da ben en çok Destan'la prensesin ufak   tartışmaları olduğu sahneleri beğendim. Prensesin sürekli onu kandırmaya çalışması tatlı atışmaları... Yani her türlü film süper ve Bence çok Güzel...

You Might Also Like

0 yorumunuz