Bence Güzel

Sadece "seviyorum" de....

5/16/2014

     

                               
             SADECE "SEVİYORUM" DE...
           Ertesi gün Harun'un işten önce gitmesi gereken bir yer vardı. Hastane:
    "Harun Bey sizinle açık konuşacağım." dedi.
   "Sizi dinliyorum doktor bey."
           .....

     

            Harun şirkete adımını atar atmaz yanına sekterini çağırdı.
                "Beni gerçekten seviyor musun?"
                "Ee evet... Sizi gerçekten seviyorum."
  1.    "O zaman benim için bir şey yap."
       "Nedir?" dedi. tereddütle."
       "Benim çocuğumu doğur."
                                                                                                                                               ....                                                                                                                                   Ürkek bir şekilde şunu söyleyebildi.                                                                       "Sadece 'seviyorum' demenizi istiyorum."                                                                                                                                           
         Genç ve aşık bir kız. Hasta bir adam.
         Tek derdi ameliyat olmadan önce geride kendinden bir çocuk bırakmaktı. O fırsatçı akrabalarının kazanmasını istemiyordu. Peki olabilir miydi? Sırf inat uğruna öleceğini bile bile bir çocuk istemek. Peki genç kız bunu kabul edecek miydi? Kalbine söz geçirmek ve sırf hırs uğruna istenen bir bebeği kabul etmek. 

  2.     Aşkın en derinini,  çaresizliği ve pişmanlığı okuyacağınız bir kitap. Okurken acaba "ben ne yapardım?" diyeceğiniz  göz yaşlarınızı tutamayacağınız  bir kitap. 




              

    Merhaba ben yeni yazarınız Hayriye. Bu hikayenin devamını  okumak istiyorsanız  Facebook  sayfamızdan okuyabilirsiniz. Şuan hikayenin ilk altı bölümü yayınlanmaktadır. Sizi de sayfamıza bekleriz. 

You Might Also Like

0 yorumunuz