İlginç konular

Bir kaç gündür neredeydim? - Şabran'da

6/12/2014


 Bir kaç gündür blogda yazı yazmadığımı fark edenler için yazıyorum bu yazıyı.Nerede olduğumu bir kaç ipucuyla göstere bilirim. :)



Malum,tatil.Her kes gidecek yer arıyor.Ben de aradım ve sonunda buldum. :) Bu arada,yukardaki resimde Kırlangıç yuvası var.Dikkatli bakarsanız Kırlangıçları göre bilirsiniz. :)


Şabran'daydım.Şabran Azerbaycan'ın şehri ve oldukça harika bir yer.Teyzem ve ailesinin orada kalmasını bahane ederek tatil yapayım dedim.


 Temiz havası,yeşillik alanları ve Teyzemin harika bahçesi sayesinde doğal gıdalarıyla harika bir yer.Evimi özlemedim değil,ama bir kaç gün kafa dinlemek iyi geldi.


Beğenmediğim ve aslında olmaması gereken bir kaç ayrıntı tabii ki var.Mesela çocuklar için yapılmış ve kadınların da gelmesi gereken yere en çok erkeklerin gelmesi.Ya da iş yerlerinin az olması gibi bazı şeyler canımı sıktı.Evden çıkmamış ve hep kuzenlerimin çocuklarıyla oynamış olsam da her şeyin farkındaydım.

Daha fazla resim için Benim İnstagram sayfama baka bilirsiniz. :)

You Might Also Like

0 yorumunuz