Bence Güzel

Cennet Gibi

6/11/2014

      CENNET GİBİ.
     Off çok güzel ya. Başrolünde Reese Witherspoon oynuyor. Zaten bu kadının bütün filmlerini izledim, kendisinin de hayranıyım. Filmleri güzel olmasa bile izlerimki bu filmi de yine harikaydı.
     Fİlmimizin konusuna geçelim. Elizabeth Masterson, San Francisco’da çalışan genç ve bekar bir doktordur. Çalışmaktan zaman bulamayan Elizabeth ablasını ziyarete giderken trafik kazası geçirir. Aylarca komada yatar ama onun ruhu hastanede koma da değildir. Onun ruhu kendi evinde kalmaktadır. Sanki hiç kaza olmamış sanki hiç hastanelik olmamış gibi.
     Birde DAvid Abbot var. Mimarımız ve Elizabeth'in evinin yeni kiracısı. Sonuçta o evde Elizabeth'in ruhu kalıyordu bedeni değil ve bedeni aylarca hastane de kaldığı için o evi kullanamazdı. 
     Ama işte kendisinin aslında ruh olduğuna inanması zor olmuştu. DAvid içinde bir ruhla konuştuğuna inanmak. Ama netice de Elizabeth gibi bir ruhtan kurtulmak için yapması gereken onun kim olduğunu bulmak ve ondan kurtulmak.  A evet, Elizabeth'in ruhu hafızasını hatırlamıyordu.
     "Sana neden yardım edeyim ki." 
     "Ya benim ruh olduğuma inanırsınve bana yardım edersin ya da bu bankta tek başına oturan bir deli olduğuna." Çokzel bir replikti. Tavsiye edilir.

You Might Also Like

0 yorumunuz