İlginç konular

Ramazan geldi,Hoşgeldi!

7/08/2014



Ben Oruç tuttum ve çok mutluyum. :)


Ramazan bayramı Müslümanların en önemli bayramlarından biridir ve ben de her Müslüman kardeşimiz gibi bu kutsal günlerde Oruç tutmaya karar verdim.

Gerçi geç başladım ama,bunun için de özel sebeplerim vardı.

Çocukken hep isterdim,ama bir türlü annem izin vermezdi.Geçen yıl da deneme amaçlı bir kaç gün Oruç tutmuştum.Ama bu yıl son güne kadar tutmayı ve bu günlerimi de sizlerle paylaşmayı düşünüyorum.

Annem beni yalnız bırakmamak için,kardeşim de beni görüp heveslendiği için ailecek Oruçluyuz. :)

Şimdiden bir kaç belirtisini -mide ağrısı ve baş ağrısını- göstermeye başladı,ama sabah doyurucu şeyler yerseniz eminim hiç bir sorun kalmaz.İftarda da yemeğe hemen girişmemek lazımmış. :)


Her kesin Orucu kabul olsun. :)

You Might Also Like

0 yorumunuz