Avengers

Demir Adam 1 (İron Man 1) ve Marvel hastalığım :)

8/29/2014





Çizgi roman ile başlayıp tüm dünyayı etkisi altına almayı başaran iron man – demir adam aradan geçen süre zarfında bir adım daha ileri giderek 2008 yılında sinema versionu ile beyaz perdede boy gösterdi. Sinema filmide en az çizgi romanları kadar ilgi çekti.










Marvel'a taktım!Tek lafım bu!

Yani bütün filmlerini izlemeden geçmeyecek bu hastalık. :)

Bu defaki kahramanımız öyle ilaçtı,serumdu bunlarla uğraşmıyor.O daha çok silahlarla kaynaşmayı seviyor(du). Ama sonra ne oluyor?Silahlarıyla mutlu mutlu yaşayıp giderken onlar sayesinde ölümden dönüyor,kaçırılıyor.Sonra da onları kullanarak bir zırh hazırlıyor.Muhteşem değil miii?!Hadi siz de söyleyin.Muhteşeeem!Duyamadııım!Tamam hadi yoruma yazın o zaman,buradan duyulmuyor. :/

Şahsen bende Tony'de olduğu kadar bilgisayar bilgisi ve Tony'de olan bilgisayarlar olsa,her halde...aynısını yapardım.Evet evet,yapardım.Kendime bir zırh yapar,milletin başına üşüşürdüm.Ama benim zırhım daha çok pembeli morlu,çiçekli böcekli falan olurdu.Bir de kurşun değil,çiçek falan atardım insanlara.Ya da hava temizleyicisi püskürtürdüm.Daha kullanışlı.Tertemiz olurdu etraf. ;)

Stark ilk başlarda alaycı,vurdumduymaz ve sorumluluk özürlü tavırlarıyla bana Fantastik dörtlü'deki Johnny'i hatırlattı. :) Sanki onun biraz daha yaşlı versiyonu gibiydi.Kumar,kızlar,içki...Sonra birden kaçırılır ve Reed Richards'a dönüştü.Bilgisayardan arkadaşıyla (ona bayıldım) birlikte bir zırh tasarladı,giyindi,söktü dağıttı!



Bir de tabi sekreteri var.Kızın adı (diğer isimler gibi) aklımda kalsa şaşardım. :)  Kendisi hissettiğim kadarıyla ve sonradan aldığım bilgiye göre Tony'e aşık.Tony de umarım ona aşıktır. :) Her neyse.Kendisi hem Tony'nin 'doktor'u,hem sağ kolu (ihtiyaç var da sanki!),hem de sekreteri.Bu kadar basit bir iş yani.Ne var ki. :) Bu kız bana Yalnız Gözlerin İçin'deki Güney'i hatırlattı.Ya size? :)

Bu kadar yani.İzlenmeli bence.İster kurgu,ister efekt,ister ses ve ya siz filmde ne ararsanız o.Bu filmde bence hepsi var. :)Görsel olarak insan huzur veriyor.Onlar orada kavga ederken sizde (şahsen bende) bir tatmin duygusu oluşuyor. :)

İzlemeyenler için İron Man 1 - Demir Adam 1 fragmanı :)




Son olarak da Şimşek Kız'ın Güncesi'ni  mimliyor ve yazıyı bitiriyorum. :)

You Might Also Like

0 yorumunuz