Avengers

Thor ve Marvel hastalığımda son durum

8/31/2014

 


Kenneth Branagh’ın yönettiği ve Chris Hemsworth, Natalie Portman, Tom Hiddleston ile Stellan Skarsgard’ın oynadığı Thor, 29 Nisan 2011’de UIP Filmcilik dağıtımıyla UIP Filmcilik tarafından vizyona çıkarıldı. Hikâyenin merkezinde, düşüncesiz tavırlarıyla antik bir savaşı tekrar başlatan güçlü ama ve kibirli savaşçı Yüce Thor var. Thor, Dünya’ya sürgün ediliyor ve insanlar arasında yaşamaya mecbur bırakılıyor. Kendi dünyasının kötü adamı en karanlık güçlerini Dünya’yı istilâ etmek için yollayınca Thor, gerçek bir kahraman olmak için nelerin gerektiğini öğreniyor.





 Hastalığım her islediğim filmle yavaş yavaş geçiyor gibi.Artık az film kaldığı için olsa gerek. :)


Bu defa ne izledim diye merak edenlere kocaman bir efsaneyi baştan okumalarını öneriyorum.Thor izledim ben ya. :)



Hikayeyi baştan anlatmak istemiyorum,neden diye sorarsanız,çünki bu postu okuyorsanız zaten Thor hakkında bir şeyler biliyorsunuz demektir.Anlatmam fazla olur burada.



Thor etrafındakilere,yani dünyadaki insanlara göre fazla güçlü,gelişmiş ve iyi kalpli.Yani onun gibi hareket eden ve onun gibi dövüşen sadece özel askerlerdir.Bu da dünyadaki insanları en az onun gelişi kadar şaşırtıyor.



Jane'se onu bekleye bekleye kaldı garibim.Yani filmin bir tek bu yönü beni rahatsız etti ve neredeyse sinirlerimi bozu.Ama Thor 2'nin de olduğunu öğrenince rahatladım. :)



Film mitoloji,tarih ve fantastik kurgu sevenleri için harika bir seçim.Aslında Thor'un kaslarından başka bir şey görmek biraz zor oluyor ama,Şebnem ne demiş? "İmkansızı başarırım,mucize biraz zaman alır." :) İşte bende de o hesap,gözlerimi zar zor kasdan baklavadan ayırdım,filme odaklandım.Bu özellikle Thor düştükten sonra kendine kıyafet seçerken zor oldu. :(

İzleyin izletin,siz de Marvel hastası olun. :)

Ha bir de,buradan Şimşek Kız'ın güncesi'ne beni mimlediği için teşekkür ediyorum.Bu yazının başka versiyonu için orayı ziyaret ede bilirsiniz. :)

İzlemeyenler için Thor fragman :)








You Might Also Like

0 yorumunuz