Avengers

Yenilmezler - The Avengers ve Marvel'a karşı panzehir arayışı :(

8/29/2014





SHIELD ismini kullanan uluslar arası barış grubunun lideri Nick Fury tüm dünyayı tehlikeye sokan düşmanlarla karşı karşıya gelecektir. Fury dünyaya yaklaşan bu felaketi durdurmak için en süper ve korkusuz kahramanlardan oluşan bir ekip oluşturmaya karar verir. İlk filmi 1963 senesinde yayınlanan o günden sonrada çizgi roman karakterleri ile karşımıza çıkacak olan yenilmezler serisi sinema uyarlaması.










Demir Adam'ın eleştirisini bitirdikten 3 saat sonra Yenilmezler'in eleştirisiyle gelmem oldukça ironik.Özellikle aksiyon filmlerini sevmeyen biri olarak bu durum çok garip.Artık kendimi tanıyamıyorum. :(   :)

Her neyse...Bu seferki daha karmaşık bir durum.Bir sürü kahraman bir araya toplanmış ve Çelimsiz Tanrı'ya karşı savaşıyorlar.Önceleri aralarındaki çekişmeler ve anlaşmazlıklar onları yenilgiye uğratmış gibi görünse de bu onları bitirmeye yetmedi.Özellikle Stark'ı.



Zaten diğer filmlerinden tanıdığımız kahramanlarımız ne yapıyor ediyor,sonunda Lucy mıdır nedir,onu yendiler.İşte bu kadar.

Aslında beni filmin sonunda Nick'in söylediği "Onlara ihtiyacımız var,bu yüzden dönecekler," lafı oldu.Yani senden daha fazlasını beklerdim Nick.Daha farklı bir bitiş,daha özverili bir cümle.O olmadı yani. :/



Uzaydan gelen bazı zımbırtılar olmadan da başımız yeterince dertte diyor ve diğer gezegenler olayına hiç girmiyorum.



Film bilim kurgu,aksiyon,macera ve fantastik severler için tam biçilmiş kaftan.Efektler çok yüksek.İnsan bazen kendini oradaymış gibi hissede biliyor ve bence bir filmde önemli nokta bu.Karakterlerin-özellikle Stark diye belirtmeliyim-olaya bakış açısı,davranışları,sakinliklerini korumaları beni daha da kasıyordu.Filmin sonuna kadar bunu fark etmemiştim.



İkinci filmi sabırsızlıkla bekliyor ve Hulk izlemek üzere aranızdan ayrılıyorum. Marvel'a karşı panzehir bulursanız haber veriiin. :(  :)

Ve son olarak izlemeyenler için Yenilmezler - The Avengers fragman :)





Ha bir de,Şimşek Kız'ın güncesi'ni mimliyor ve Hulk'ı izlemeye gidiyorum. :)

You Might Also Like

0 yorumunuz