Avengers

Yeşil Dev - Hulk ve Marvel'lı rüyalarııım :)

8/30/2014




Bilim adamı olan Bruce Banner’ın bir sinir yönetimi kontrol problemi vardır. Akıllı fakat içine kapanık biri olarak genetik alanında önceki kız arkadaşı Betty Ross ile beraber yaptığı araştırmalara yoğunlaşarak acı veren geçmişinden kaçmaya bir şekilde çalışmaktadır. Anormal bir laboratuvar kazası Bruce’un içinde engel olamadığı şeytani gücü bir şekilde ortaya çıkar . Bir anda yeryüzündeki en kuvvetli değişik bir varlık haline gelir. Benzer zamanda da hem bir süper kahraman hem de bir canavar olur.






Marvel hastalığım devam ediyor.Bu seferki yeşil bir dev. :) Nasıl oldu bilmiyorum ama,bir türlü izlemeden duramıyorum.



Bu defaki kahramanımız babası yüzünden koca ve yeşil bir deve dönüşen,sevdiği kadından onu korumak için vazgeçen bir bilim adamı.Bruce Banner.Nasıl desem,bana Harry Potter'daki Grawp'ı hatırlattı.Ya size? :)

Hem kocaman gövdesi,hem de kocaman kalbi var kendisinin ve oldukça da sessiz biri gibi görünüyor.Ama sakinliğinde neler yattığını yeşil adam olunca görüyoruz.



Film çekim yılına göre yeterince efektli,fakat yaşadığı olaylar bakımından,bunu bize daha fazla hissettirmeleri için daha fazla müzik ve ya ses efekti kata bilirlerdi.Ses efektleri zayıftı.Hissetmedim pek olayı.Yani filmin 1,5 saatini Bruce'un babasının ve kendisinin laboratuvar deneyleri hakkında çabalarını izleyerek geçirdim.Bir ara sıkılsam da,bir şeyler olacağını biliyordum ve sonunda Hulk göründü.Ama bu sefer de diğerleri onu rahat bırakmadılar ve daha da sinirlendirdiler.Ne istiyorsunuz adamdan ya?Bırakın rahat yaşasın.Kızdırmayın koca devimi! :(  :)



İşte böyle. :) Önce 2008 yerine,yanlışlıkla 2003 versiyonunu izlediğimi zannetsem de,sonunda ikisinin birbirinden farklı olduğunu anladım.



Hulk rolünü üstlenen aktör başlarda beni rahatsız etse de,sonlara doğru gözüm biraz alıştı.Ama yine de ben hala Mark Ruffalo'da kararlıyım.O karakter Hulk'a daha çok uyuyor.Dıştan nazik,korkak ve savunmasız,ama Hulk olunca ortaya çıkan yeşil dev halini çok iyi yansıtıyor bence. :) Ya sizce?



Film harikaydı diyemem,ama izlenmesi de gerek.Yani ölmeden önce yapılan o liste zımbırtısına lütfen Marvel filmlerini de ekleyiniz. ;)


İzlemeyenler için Hulk fragman :)





Ve son olarak Şimşek Kız'ın güncesi'ni mimliyor ve Thor izlemek üzere aranızdan bir süreliğine ayrılıyorum. :)

You Might Also Like

0 yorumunuz