İletişim

Ask.Fm (Sorsana yahu!!! :D )

9/16/2014


Arkadaş bana ulaşmak gibi derdin yok biliyorum. :D
Ama hani olur ya,belki beni tanımak istersin,ya da önemli bir sorun oluşur da sormak istersin...

Ya da kitap,film,dizi,müzik tavsiyesi istersiniz ya.
O zaman ben e-mail,twitter,facebook gibi yerlerde varım.
Ama ben Ask.Fm'de de varım.
Diğer yerler tamam da,burası tam bir soru sorma dünyası.
İstediğinizi sorun. :)
Okuduğunuz için teşekkürler. :)

You Might Also Like

2 yorumunuz

  1. Merhaba bloğunu takipteyim kendi sayfamda blog yazarlarına özel bir hediye veriyorum. Blog tasarımı , header şablon kişiye özel tasarlıyorum. Katılmak istersen
    http://www.ssdesignbutik.com/2014/09/blog-tasarimi-hediye.html
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ne güzell. Ben seni zaten takip ediyordum kiii. Teşekkürler davetin için. Hemen bakacağım. :)

      Sil