Çizimlerim

Ben kim miyim?...

9/07/2014


Ben kim miyim?


Ben Aslı Seymen... Hayııır. Bi dakikaaa. Baştan alıyorum... Ben Aybeniz Ezimova. Bakü doğumlu,23 yaşında küçük bir çocuk,babası tarafından kıskanılan,annesinin tembeli,kardeşinin anne yarısıyım...

İsmini Türkçeleştiren,gerçek ismini evde bile kullandırtmayan,kitapları arkadaşı olarak görüp,müzikle kanka olan,çizimlerle konuşup,kitabında onları canlandıran,büyüdüğünü kabul etmeyen biriyim...

Ama çok uzun zaman kayboldum.Ne yapacağımı,neyle uğraşacağımı bilemedim.Debelendim durdum.Ama bildiğim bir şey vardı; kendi başıma olmalıydım.Ne istersem onu yapabileceğim bir işle uğraşmalıydım.Hayatıma kendim karar verebileceğim,kendimi mutlu hissedebileceğim bir işi yapmalıydım...

Sonunda bir yol çizdim ve neleri sevdiğimi listeledim: Kitaplar,filmler,diziler ve tabii müzik benim odak noktamdı.Çizim yapmak hayalimdi ve gerçekleşmeyeceği belliydi.Ben de baktım böyle olmayacak,açtım bi blog.İzlediğim filmleri,dinlediğim müzikleri,okuduğum kitapları buraya davet ettim,sizinle tanıştırdım.O zaman anladım ne kadar mutlu olduğumu.Sonra ne mi oldu?Masallarım büyüdü büyüdü büyüdüüü,tozlanmış kitaplara,kağıttan düşlere dönüştü,yanımdakiler şimşekten kız oldu...Mutlu muyum?Kesinlikle.Çünkü yapmak istediğim buydu.Bununla nefes alıyor gibiydim.

Sonra aşık oldum, tamamen beklemediğim anda beklemediğim birine ve o da yolculuğuma katıldı. :)

Şimdi siz de bana daha fazla öneride,ne bileyim,belki eleştiride bulunmak isterseniz ben her yerdeyim.Kenarda masal kitaplarım var, aslseymen49@gmail.com diye sağ kolum var,diğer bloglarım var.Ee daha ne isteyeyim?Masal  gibi başladı,öyle de devam ediyor. :)

You Might Also Like

6 yorumunuz

  1. Aslı Seymen, ben yeni keşfettim burayı. :)
    Tamam, geleceğim yine. :)
    Ben de Kafa'ya beklerim. Sevdiğiniz her şey var! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üye oldum bileee. :) Seni de buraya sık sık beklerim. :)

      Sil
  2. ama ne güzel yazmışsın ya.

    YanıtlaSil
  3. merhaba çok güzel çalışmalar yapmışsınız, youtube kanalınıza üye olmuştum, acaba harry potter seslendirmelerine devam edecek misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Çok teşekkürler takip ettiğiniz için. Tabi ki devam edecek. Başka kitaplar da seslendirmeyi düşünüyorum hatta. Tekrar teşekkürler.:)

      Sil