Bence Güzel

Eğer Yaşarsam/If I Stay (Bence Güzel)

9/13/2014




Başarılı bir müzisyen olma hayalleri kuran Mia Hall, müzikal kariyerine Juilliard Konservatuarı’nda devam etmek ile hayatının aşkı Adam’ın yanında olmak arasında bir karar vermek zorunda kalır. Fakat tam bu karar aşamasındayken ailesinde yaşanan önemli bir olay Mia’nın tüm dengelerini alt üst edecektir. Şimdi vereceği karara hayat ve ölüm arasındaki çizgiyi belirleyecek ve sadece geleceğini değil tüm kaderini etkileyecektir.
Televizyon ekranlarında yapımcı ve yönetmen kimliği ile tanınan R.J. Cutler’ın sinemada dişe dokunur ilk uzun metrajlı işi olan yapım, Gayle Forman’ın romanından Shauna Cross tarafından senaryolaştırıldı. Filmin başrolünde yükselen genç yıldız Chloë Grace Moretz yer alırken ona kadroda Mireille Enos, Liana Liberato Stacy Keach, Jamie Blackley gibi isimler eşlik ediyor.

Sanırım etkilendim. :/ Kitaptan uyarlanan bir film daha ve henüz izleme şansım olmasa da,merakla bekliyorum.İyi seyirler.İzledikten sonra yorumlarınızı bekliyorum. :)

Eğer Yaşarsam/If I Stay fragman :)


You Might Also Like

10 yorumunuz

  1. if ı stay tımams izlicem :) diğer bloguna yorum yapamadım ya. yotum kutusuna naptın yaa. bi denişik olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü mü olmuş? Olmamış mı? Ne? Nasıl? Ne zaman? :( Teşekkürler yorum için.Sinemadan kaldırılınca ben de izlicem,yorumu yazarım. :)

      Sil
  2. son yazımı gördün mü amaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya PC'de teknik bir arıza söz konusuydu da, bu gün hiç bir blog yazısına bakamadım. Özzür dilerim. :( En kısa zamanda okuyacağım. :)

      Sil
    2. sorun değil. son yazımda kardeşin var kiiii :)))

      Sil
  3. Ayy ne kadar hoooş. Çok teşekkür ederim. :) kardeşim çok sevindiii. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sevindim ki zaten. yazı da foto da hoş oldu. şimşek kızı öp benim içiiin :)))

      Sil
    2. Öptüm kiii,sana da teşekkürlerimizi yazdık kiii. :)

      Sil
    3. bi de ayrıca, içrik ve dizayn olarak en sevdiğim blog sizin üç blog. blog deposunda da gördüm yazılarını. ayrıca, gördüm makale çeviri ve diğer ilgi alanlarıın :)

      Sil
  4. Evet,makale yazmayı severim,çeviri de var. Ay ben çok duygulandım amaaaa. :)

    YanıtlaSil