Bu ara izlediklerim

Klip izleme saati: Bora Duran - Yan Yana

9/04/2014





Müzik dinlemek ve orada kaybolmak gibi bir geleneğim var.Bunu ara sıra sizinle de paylaşmak isterim.Aylar önce başlattığım ve bana müzikleri farklı yorumlamaya ve daha iyi seçebilmeye yardımcı olan Klip İzleme Saati etkinliği sayesinde daha fazla müziğe eriştim.Mutluyum. :)









 Bu günkü klibimiz Bora Duran - Yan Yana...



Onun sesini yıllar önce duymuştum ve çok ünlü şarkısı her kes gibi beni de etkilemişti.Gül Senin Tenin şarkısını Mahsun Kırmızıgül'e göre harika yorumlayan Bora Duran bu sayede dinlenmeye başladı.Bir kaç yıldır yorumladığı şarkılarla daha fazla ün kazandı.Ama ben son albümü İnsan'dan bir şarkısını ele almak istiyorum. Yan Yana,benim için melodisinden çok,sözleri önemli olan bir şarkıdır.İnsanı bambaşka dünyalarda,düşünmek istemediği şeyleri düşünmesine olanak sağlayan büyülü bir şey. :) Sanırım bu,geçtiğim dönemle alakalı.Ama önemli değil.Bence her koşulda bu müzik dinlenir. :)

Bora Duran - Yan Yana... İyi dinlemeler :)


You Might Also Like

5 yorumunuz

  1. du bişi sorcam ya.

    hani var ya kitap bulmacası bölümü sizde. onu okuyunca aklıma geldi.

    e kitapları hangi sitelerden okuyosunuz. söleseniz ya bana hadiii :)

    YanıtlaSil
  2. Eğer bir e kitabın pdf formatı webcanavari.net'de yoksa, hiç bir yerde yoktur. :)

    YanıtlaSil
  3. tımams :) sizin üç blog valla derya gibi. herşey var ya. kütüphane gibisiniz yaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Ya ben tam aksine,çok da fazla bir şey yazamadığımı düşünürüm hep.Sanki daha iyisini yapa bilirmişim gibi bir his var içimde. :)

    YanıtlaSil