Bu ara izlediklerim

Klip izleme saati: Murat Dalkılıç - Derine

9/29/2014




Yeni bir müzik paylaşımı daha.Bu aralara Murat Dalkılıç'a taktım. :) Fazla Murat Dalkılıç dinlemenin zararları diye bir yazı yayımlayacağım,o olacak! :/ 




Onu zaten uzun zamandır tanıyoruz ve bir sürü şarkılarıyla değil,aslında kaslarıyla ünlü.Ama ben şarkılarını daha çok seviyorum.Yoksa blogumun adı Murat Dalkılıç fun klup olurdu.Ama değil. :)

2 senelik yoğun bir çalışmanın ardından raflarda yerini alan "Daha Derine"  Ozan Çolakoğlu müzik direktörlüğünde ve DMC imzası ile müzik severlerle buluştu.


Derine adlı klipte Murat Dalkılıç'a sevilen oyuncu Özge Özpirinçci eşlik etti. Çekimleri İstanbul'da yapılan ve üç günde tamamlanan klipte aksiyon dolu sahneler yer aldı. Özellikle motor üzerindeki kovalamaca sahnesi nefes kesti.

Derine'yi sevmemin nedeni de işte o aksiyon dolu sahneler. Bu aralar kitaplarda bile aksiyon arar oldum.Sanırım hayatımın monotonluğundan kaynaklanıyor bu.Derine klibi sanki film gibi ve insan izledikten bir süre sonra aslında şarkıyı dinlemediğini fark ediyor.O yüzden,size tavsiyem,klibi değil,şarkıyı dinleyin. :) İyi seyirler. :) 


Murat Dalkılıç - Derine

video

You Might Also Like

4 yorumunuz

  1. Murat Dalkılıç'ta biraz Robbie Williams lık var sanki di mi ? bana mı öyle geliyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kime benziyor bilmiyorum ama, onda Türk erkeğinin haşinliği yok, onu biliyorum. ;) Yorumun için teşekkürler. :)

      Sil
  2. tamam dinlicem derinlemesine. hımm bak aman hayatında aksiyon olmasın sakin huzurlu olsun yaaaa monoton değildir ama yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep ya,ama böyle de insan sıkılır kiii. :(((

      Sil