Bence Güzel

Kristin Hannah - Yaz Rüzgarı (Bence Güzel)

9/24/2014

 Kalbini nerede bıraktıysan evin orasıdır… Ünlü talk show sunucusu Nora Bridge'in hayatı, basın ve magazin dünyasını alt üst eden bir skandalla cehenneme döner. Kariyerindeki ani çöküşle birlikte meraklı gözlerden kaçan Nora yıllar önce ailesini terk ettiği Summer Adası'ndaki evine dönmek zorunda kalır. Nora'nın, bir komedyen olarak Hollywood'da tutunmaya çalışan küçük kızı Ruby ise annesini yıllardır affetmemiştir ve yaşanan skandalın ardından Nora'nın gizemli hayat hikâyesini yazması için ünlü bir dergiden servet değerinde bir teklif alır. Fakat bu yazıyı yazmak o kadar kolay bir iş değildir. Annesine yardımcı olma bahanesiyle adadaki eski evlerine gelen ve burada hem acı dolu hem de keyifli hatıraların gün yüzüne çıktığı dopdolu bir hafta geçiren Ruby'nin intikam ve öfke dolu hisleri yavaş yavaş durulmaya başlar. Çünkü bir anne ve kızı birbirine kenetleyen bağlar, ne kadar büyük bir felaketle yıpranmış olursa olsun asla kopmayacak kadar güçlüdür…

Geçmişle yüzleşmeden asla mutlu olunamayacağını herkese kanıtlayan Yaz Rüzgârı, Kristin Hannah'nın insan ruhunu ne kadar iyi tanıdığını özetliyor…



 Aile bağlarını konu alan harika bir kitap.Bence güzel ve okuyanlar lütfen yorumlarını buraya yazsın.Ben de okumak isterim belki. :)

You Might Also Like

10 yorumunuz

  1. okumadım ama okumak çok isterim :) hikayesi güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben de daha okumadım.Okur okumaz yorumunu hemen paylaşacağım.Ama eğer sen okursan daha önce,sabırsızlıkla bekliyorum yorumunu. :)

      Sil
  2. ay ben kristin hannah tüm romanlarını okuyom bu en son muydu ya okumadım uzak kıyılardan sona çıkan sanırım. okurum. ya bu yazar beni ağlatıyooo amaaaa ondan mı sefiyom kii acabaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de benim gibi,çatlaklık diz boyu. :) Daha okumadım,sen okursan anlat hele.İyi mi kötü mü anlayalım. :)

      Sil
    2. heey baksana sana ne sorcaktım. sen ana okulu öğretmenisin di mi. ama baban galiba seni çalıştırmıyo öyleydi di mi. peki neler yapıyorsun evde yaaa ha. bi de bak bana gelen bi arkadaş var. özlem karadeniz duru yazılar, o da ana okulu öğretmeni.

      Sil
    3. Biliyorum,o blogu takip ediyorum ben de.

      Ben evde çalışıyorum.Kardeşim orta okula gidiyor,onun bir kaç sınıf arkadaşı var,onlara matematik,ingilizce dersi veriyorum.

      Sonraaa,blog yazıyorum.

      Çizimlerim var,onlarla uğraşırım hep.Ama en çok da çizimlerim.

      Kitap yazıyorum arada.Her gün bir kaç cümle.Bazen de bir oturuşta bir kaç bölüm.İlham var ya,o gelmiyor ki her zaman. :)

      Sen anlat hele.Duydum ki iki işte birden çalışıyorsun? ;)

      Sil
    4. blog ve kitap. evet en iyisi ki. şu vatped de yazdığın di mi yaa. linklerde var di mi. benzer şeyler yapıyoz ki. ben de ingilizce dersleri veriyorum. dersanede veriyodum şimdi senin gibi özel veriyom. yani özel istediler. işyeri büro evde filan. gidiyom yani. bi de tercümanlık yapıyom. yazılı sözlü. çeviri işte. kreatif başkan sormuştu. orda gördün di mi biliyom :)))) yani işim ingilizce iştee. fransızca da var ama o gerekmiyo pek :)

      Sil
    5. Evet,hakkında blogdan duydum. :) Tercümanlık mıııı? Ama ben hep ingilizceyi mükemmel bilmek isterdiiiim. :( Öğretsene banaaağğğğ. :)

      Sil
  3. Kitabi okudum simdi bitirdim. Tuylerim diken diken hala. Gunde defalarca kirdigimiz ailemizin, kaybettigimizde aslinda ne kadar da onemli ve degerli oldugunu bize yaşamadan hissettiren cok guzel bir roman. İlk 70 sayfada sikilabilirsiniz 75 ten sonra surukleyicilik hizi artiyor ve sizi kendisine cekiyor. Anne sevgisini taşiyan insanlarin hayatlarinin nasil bir anda degistigini anlatiyor. Anne onemli..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için çok teşekkürler. Bu sayede kitap hakkında daha fazla bilgi toplayabiliyoruz. Tekrar teşekkürler. :)

      Sil