Bu ara izlediklerim

Biraz müzik biraz ben... (Mim :) )

10/10/2014


Herkese merhabe. :) Kitap mimlerini yapa yapa,sonunda mimin sadece kitaplardan oluştuğunu düşünmeye başladıüım şu günlerde beni yeni bir mim ile şaşırtan Part Of The Book bloguna çok teşekkür ediyorum.Mim müzikle alakalı ve beni bu mimi yazarken de,Part of The Book'da okurken deçok eğlendim. :)

Geçelim mimimize. :)



1. Müzik denildiğinde aklınıza gelen ilk kelime.

Film ve ya kitap.O dinlediğim müziğe bağlı.Mesela Toygar Işıklı müzikleri dinlerken ve onun adını duyduğumda ilk aklıma gelen FMArsal kitapları olur. :)



2.Hiç müzikten  bıktığınız oldu mu? Veya dinlemeye ara verdiğiniz?

Soruya bağlı bu.Bir müziği arka arkaya bir kaç kez dinleyince bıkar bırakırım.Aradan bir kaç gün geçince başka bir yerde duyar,yine dinlemeye başlarım.

Ama genel olarak müzikten hiç bıkmam.İlginç diimi? :)




3.Hayatınız boyunca hayranı olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu?Posterlerini odanıza astığınız fan dediğimiz türden yani?

Aslında hiç bir şarkıcının posterini duvarıma asmadım.Ben onu genelde filmlere yapardım. :) Ama eskiden,ben çocukken Sibel can'ın posteri vardı,takvimli falan.Onu hatırlıyorum bi tek.Ama Sibel can da pek benim tarzım değil. :)



4.Kitap okurken müzik dinler misiniz?

Aslında soru şöyle olmalıydı: Kitap okurken ne zaman müzik dinlemezsiniz?  Öyle bir şey yok.Hep dinlerim.Benim için her kitabın kendi müziği vardır.Nerde bir zamanlar her hangi bir kitabı okurken dinlediğim müziği duysam o kitabın ismini,konusunu,yazarını sesli söylerim.Böyle sorsan kitap hakkında kekeler dururum ama. :)



5.Çok klasik ama yine de sormak istiyorum.Sizin türünüz hangisi?

Valla melodisini ve ya sözlerini sevdiğim her müziği dinlerim.Sonraki soruda ne demek istediğimi anlayacaksınız. ;)


6.Asla dinlemem dediğiniz bir tarz var mı?

Caz'dan nefret ederim.Gerçi böyle mi yazılıyor,bilmiyorum ama. :)  O tarz müzikleri hiç sevmem.Ama bir istisna var: Nick Cave - O Children şarkısına bayılıyorum.Ama gördüğünüz gibi o bir caz. :)  Harry Potter sağ olsun. :)



7.Size bir şarkıcı olsanız kim olmak istersiniz desem?

Aslında bir sürü var.Ama bence Sıla. O kadının şarkıları mı dersiniz,müzik tarzı mı dersiniz,kişiliği mi dersiniz bilmem ama hem bana uyuyor,hem de beni bitiriyor.Seviyom ya onu been. :)



8.İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi ve ya neleri değiştirmek isterdiniz?

Sizin ülkenizde mi,benim ülkemde mi? ;) Ben Azeriyim ve Türkiye'de şu damar şarkıları ve kanalları değiştirirdim,gerek yok ya bence.Çok fazla damardan. :/  Azerbaycan'daysa eski müzikleri yenimden yorumlatırdım.Ama eskiden okundukları gibi.Abidik gubidik değil. :)



9."Bu şarkı benim!" dediğiniz bir şarkı var mı?

Bu soru da çok zor yaa. :(  Ama var! Justin Timberlake - Mirror. Kitabımı onunla yazarım. :)



10.TVlerde bol bol yayınlanan Talk Show programları hakkında ne düşünüyorsunuz?Özellikle sunucunun ses sanatçısı olduğu programlardan bahsediyorum.

Kapat kapat,TVyi kapat!



11.Kim şarkı söylemesin sorusuna vereceğiniz ilk isim kim olur?

Bilmiyorum sevenleri var mı yok mu?Belki bunu okuyup blogu terk eder,kendisi bilir.Ama Sinan Akçıl söylemesin abi şarkı.O söylemiyor sadece müzikli konuşuyor. :/




Bu kadaaar. :) Ben de Şimşek Kız'ın güncesi'ni ve Sade ve Derin'i mimliyorum.Yine aklıma gelirse mimlerim bloglardan bir kaçını. :)Teşekkürler Part Of The Book. :)


You Might Also Like

8 yorumunuz

  1. pikiki gelcam yapçam :)))))

    YanıtlaSil
  2. sinan akçıl konusunda hemfikiriz şekerim:)) Justin Timberlake muhteşem ses yaa :)Sıla da her tarzdan yakıştırıyor kendine. Ben de bu ölçüde Şevval Samı çok iyi buluyorum. Ne güzel bi mimmiş , çok keyifli yanıtlar vermişsin tatlım. Hafızan da ne kadar iyiymiş yaaa bravo ;) <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında eskiden adamı tanımazdım ama bir gün Mirror şarkısını duydum,tamam dedim,bu şarkıcı dinlenir. :) Şevval Sam bazen dinlerim.Mesela son şarkısını da severim,şiirden uyarlanan. Sıla her şarkıyla beni bitirir ya,otururu hiç bıkmadan saatlerce dinlerim. :) Teşekkürler. yorum için. :)

      Sil
  3. Her kitabın müziği vardır sözünü çok sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim okuduğum her kitabın var ve bu huyumu çok seviyorum. Bence okuduğunuz kitabı hatırlamak için iyi bir yöntem. :)

      Sil
  4. yapcam bunu daha yaaa :) sılayı gördüm yakından. hoş biri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap yap,bekliyom.Sıla harika kii,şarkıları tam benlik. :)

      Sil