Bu ara izlediklerim

Klip izleme saati: Sami Yusuf - Sarı Gelin

10/14/2014


Aslında farklı bir müzik paylaşmak için bilgisayarı açmıştım ama,son anda aklıma gelen bu şarkıyla düşündüm taşındım ve doğru kararı verdiğime inanıyorum. :)



Sami Yusuf evdeki fertlerin severek dinlediği,hatta şarkılarından biri annemin telefon zil sesi olan ünlü şarkıcı.Söylediği şarkılar ve kişiliği sayesinde her kesin gönlünde taht kurmuş.


Son zamanlarda piyasaya çıkan "The Center" adını verdiği albümünde beni ve herkesi şaşırtan Sarı Gelin şarkısını farklı tarzda yorumlaması oldu.İlk duyduğumda beni çok sevindirdi ve şarkıyı dinledikten sonra gerçekten nasıl harika bir iş başardığını bir daha anladım.


Sarı Gelin dedik de,biraz da onun hakkında bilgi verelim.Eski kökene sahip,söz ve müziği anonimlik taşıyan,ama her zaman Azerilerde,Türklerde dinlenen başı belalı şarkımız.Kendisi isimlerini söylemeye gerek görmediğim halk tarafından çalınmış ve farklı tarzlarda söylenmiş olsa da,bu şarkının kimlere ait olduğu gerçeğini değiştirmiyor.

Yakın zamanda Sezen Aksu yorumuyla,"başka dilde" duyduğum Sarı Gelin de beni çok üzdü,onu da söyleyeyim.Kendi dilimizde söylemesi daha uygun olurdu,ama o kendi bileceği iş,sonuçta kimse benim fikrime önem vermiyor.

Sarı Gelin melodi ve söz bakımından hüzünlü bir şarkı.Dinleyeni bambaşka diyarlara götürür,şarkı bittiğinde oraya nasıl gittiğini bile anlamazsın.Sami Yusuf yorumunda özellikle melodide kendisinin sesiyle yapılmış efekt çok hoştu bence. :)

İyi Dinlemeler. :)


Sami Yusuf - Sarı Gelin



You Might Also Like

8 yorumunuz

  1. sami yusuf , güzel , kadife ses:D sarı gelin de güzel olmuş ama dediğin gibi keşke asıl dilinde söyleseydi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ben beğendim ingilizce versiyonu. :)

      Sil
  2. stand up cem&onur videoları var kiii yutuptaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam,bakarım kiii. :) Leyla seni mimlemiş,gördün mü? ;)

      Sil
  3. Ya ama ben görür görmez yorum yapacaktım ama internetin gazabına uğradım. :8 İlk yorum benim olmalıydı. :(
    Sami Yusuf adına olumsuz yorum yapanları siz var ya siz. :D
    Çoook güzel olmuş. Ben çok beğendim. Zaten tam bir Sami Yusuf hayranıyımdır. :) Her şarkısını dinlemeye çalşırım. Çok doğru bir seçim yapmışsın. Seni seçiminden ötürü alkışlıyorum. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne önemi var.Bi dahaki sefere sen ilk yorum yaparsın. :) Ben de severim Sami Yusuf'u,şarkıları dinlendirici.İnsana huzur verir. :) Yorumun için teşekkürler. :)

      Sil
  4. sami yusuf tamam dinlemeye alıyom.

    YanıtlaSil