Bence Güzel

Vahşi Güzel (Bence Güzel)

10/23/2014



Herkese merhaba.Filmleri tanıtmak gibi bir hobim var ve ister yeni çıkan filmler oldun,ister izlediğim herhangi bir film olsun,mutlaka tanıtırım size.Ama bu kararıma bir yenisini daha ekliyor ve dizi de paylaşmaya karar veriyorum.

İlk sırada aslında Gizli Dosyalar falan olmalıydı.Ya da Supernatural.Ama birincisi,hem onlardan çok fazla bahsedildi,hem de onları zaten sık sık izlerim ve hala izliyorum.

Bu gün size daha farklı ve eski bir diziyi anlatacağım.Belki izlemeye başlarsınız,ya da yüzünüzü buruşturup sayfayı kapatırsınız.Hiç fark etmez.Ben anlatayım da. ;)




Vahşi Melek veya Vahşi Güzel adıyla anılan ve bir zamanların en gözde dizisi olan Meksika yapımı dediğimiz dizi.Konusu ve çekildiği ülke itibarile Azerbaycan'da bir dönem çok büyük bir fenomendi.Kanal D'de yayınlanması ve 80'den fazla ülkede tekrar tekrar gösterime girmesi ne kadar izlenir bir dizi olduğunu açıklıyor bence.



Başrollerinde Facundo Arana  ve şarkıcı/oyuncu Natalia Oreiro olunca,bence dizi izlenirdi,iyi ki de izlendi. :) Terk edilen bir kızın hizmetçi olarak hayata tutunmasını ve bu süreçte aşkı ve hayatın gerçeklerini öğrenmesini konu alan dizi 4 yaşında olmama rağmen İvo'ya aşık olmamı ve Mili'yi örnek almamı sağlamıştı.

Evet yanlış duymadınız.Bu diziyi 4 yaşında babaannem sayesinde,onunla birlikte izlemiştim.Rusca'yı az çok bilmeme neden olan dizidir kendisi. :)

Siteleri gezinirken tanıdık gelen yüzle videoya tıkladım ve karşıma aşağıdaki müzik,yani dizinin soundtract'ı çıktı.Şimdi bile o zamanlar dinlediğimde olduğu kadar tüylerimi diken diken etti.




Sanki eskileri ve çocukluğumu hatırladım.Aslında ya ben daha erken doğsaydım ve izleseydim,ya da dizi hiç bitmeseydi diye düşünmeye başladım.Sonunda da bu yazıyı yazlaya karar verdim.

Eskileri anmama ve beni babaannemle muhteşem zamanlarıma geri gitmeye sebep olduğu için Natalia Oreiro'ya çok teşekkür ediyor ve bu saçma yazıyı bitiriyorum. :)
 

You Might Also Like

2 yorumunuz

  1. Hiç saçma değil bende bu diziyi çoknsevmiştim ama ben sonraki tekrarlarını izleyebilmiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben tüm bölümlerini izlemek istiyorum ama,bir türlü bulamadım uygun bir link.Var mı senin bildiğin? :/

      Sil