Bence Güzel

William S.Burroughs - Çıplak Şölen (Bence Güzel)

10/03/2014





 
Yayımlandığı günden bu yana dünya edebiyatındaki tüm dengeleri, biçemi, yerleşik kalıp ve anlayışı değiştirmiş, Amerikan kültürünün kalbine saplanmış bir bıçak: Çıplak Şölen. Beat Kuşağı'nın önde gelen ismi; kurgunun en keskin, en tuhaf zekalarından biri olan William S. Burroughs, yalnızca yüzeysel, verili ve görünenle yetinmeyip, altında yatan "gerçeği" bulmak adına zorlu katmanların arasına dalmaya cüret edebilen okuru sıra dışı bir eyleme davet ediyor.






Evet,Bence Güzel. :)

İyi okumalar. :)




You Might Also Like

5 yorumunuz

  1. heeeey okudum bunuu. filmi de var ki. naked lunch. bu yazar amcayı tanıyon muuu. yeraltı edebiyatının babasııııı :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hiç bilmiyorduuum.Ben daha okumadım.Tanıttım sadece.Ama elime geçerse okurum mutlaka.İzlerim de.Kimler var başrolde? :)

      Sil
  2. hımm baktım eski film. matt dillon. izledim iyi film :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. İzlerim bir ara.Sen tavsiye ediyorsan. :)

      Sil