Bence Güzel

Klip izleme saati: Mavi - Yine Aynı Hikaye

11/23/2014


Ne zamandır klip izleme saati yapmadığımı fark ettim ve bu boşluğumuzu yeni olmayan,ama bence hiç eskimeyen bir şarkıyla yapmaya karar verdim. :)



Mavi'yi "Kaptan" şarkısıyla tanıdım ve aslında o şarkı pek hoşuma gitmemişti.Ama "Yine Aynı Hikaye" başka bir hikaye benim için.Her şarkının bir dönemi vardır.Beni bilenler bilir,kitapları bile şarkıyla okurum ve o şarkıyı her dinlediğimde okuduğum kitabı hatırlarım.Bu çok güzel bir duygudur.Kitabı hatırlamak açısından da etkilidir. ;)  Ama Mavi'nin Yine Aynı Hikaye şarkısıyla hiç bir kitap okumadım.İlginç. :) Sadece şarkıyı seviyorum.Geçtiğim eski ve pek de iyi olmayan bir dönemde dinlesem bile,o dönemi hatırlamanın aslında açı vermediğini anlatıyor bana bu şarkı.



Klibi bile koyu ve az ışıklı tonlarda,insanı karar anında yapması gereken ne varsa ona sürükleyen bir sahne ortamı yaratarak çekilmiş.Olumsuz,aynı zamanda olumlu düşünceler içerisine sürükleniyorsunuz.İnsan hüzün duyuyor,ama şarkıyı gülümseyerek söylüyor.Bu da ilginç. :)

Peki Mavi kim?

16 Şubat 1979 yılında avukat bir ailenin çocuğu olarak İstanbul'da doğan müzisyen, ilkokulu ve liseyi İstanbul'da okudu. 1997 yılında Işık Lisesi'nden mezun olduktan sonra İstanbul Bilgi Üniversitesi Hukuk Fakültesi'ni kazanan Mavi, okulu beş buçuk yılda bitirdi ve eğitim-öğretim hayatı boyunca fotoğrafçılık, kısa film yönetmenliği, oyunculukla uğraştı. Mezun olduktan sonra üç yıl boyunca avukatlığa devam etti, ancak avukatlık yapmak istemediğini fark ederek müzisyen olmaya karar verdi ve ilk albümünü hazırlamak için çalışmalarına başladı.
İlk şarkısı "Bırak"ı yirmi ikinci yaş gününde yarım saat içinde kaydetti. Aynı yıl içerisinde -daha sonra kendi adını taşıyacak olan ilk EP'sinin ikinci video klibi olarak belirleyeceği- "Düş" isimli şarkısını kaydetti.


 Mavi ve onun harika sesine çok teşekkür ediyor ve sizi şarkıyla başbaşa bırakıyorum. :)


You Might Also Like

2 yorumunuz