Bence Güzel

Klip izleme saati: Hadise - Prenses

12/16/2014



Eveeet,işte şarkımı buldum arkadaşlar.Budur yani,bundan ötesi yok.Sözleri özellikle büyüledi beni ve bu Hadise'nin benim üzerimde yarattığı ilk etki değil. :)



Hadise'yi Eurovision'dan tanımıştık ve bu kız o harika sesiyle bence her kesi gerçekten etkilemişti.Ondan sonra da hep ön sıralarda yerini aldı ve bu gün "Prenses"le birlikte bizimle. ;)


Bu şarkı Tavsiye albümünden ve harika. :) Ritmik,dinç ve tatlı.Özellikle baba evinde prenses olduğunu dile getirmesi beni ayrı bir mest etti.Çünkü ailedeki her kes dinler dinlemez şarkının benim için yazılmış olabileceğini düşünmeye başladı. :)



Şarkıyı dinledim ve klip izleme saatimizde kullanmak için iyi bir seçim diye düşündüm. Sizin bu şarkı hakkındaki yorumlarınız? :)

Hadise - Prenses



You Might Also Like

2 yorumunuz

  1. Bence de senle çok ilgili bir şarkı.Çok tatlı.Hadise de tatlı şeyler söylüyor hep,kendisi gibi. :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Blogumda kitap çekilişim var katılımınızı beklerim
    http://ilknur--akpinar.blogspot.com.tr/2014/12/dolu-dolu-cekilis.html

    YanıtlaSil