Awaking

Awaking (Uyandıran) 5. Bölüm geldi :) (Duyuru)

1/18/2015


Awaking 5. Bölüm geldi.Grace'i tanımak isteyenler baksın bakalım,nasıl olmuş. :)

You Might Also Like

10 yorumunuz

  1. az kaldı en yakın zamanda topptan okuyciim :) hatta bak sona diyom ki bunu e-kitap yaptırmalııı yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E-kitap konusunda bilgin var mı Deep,nasıl bir şey yapayım sence? Böyle şeylerle uğraşan birini tanıyon mu?Ya da Google amcaya bu konuda ne sorayım? :/

      Sil
    2. bak bi blog arkadaşımız var. hatta 2 tane kitabı oldu. blogumda kitap başlığında var kitapları. ilki pesimisyon. ikincisi ise bir e kitap. adı da, bu şartlar altında ölemem, kitabın. arkadaşımızın adı, erdi karadeniz. o yazılarda yorumu var. ordan gidebilirsin. ya da gugıla erdi karadeniz dersen blogu gelir. o arkadaşımız şimdi adı "tosbağa kitap" olan bir yayınevi kurdu yanılmıyorsam arkadaşları ile. erdiye sorsana. o senin kitabı e book olarak basabilir. deep söledi de ona. bişi olursa söle bana taam mııı :)

      Sil
  2. Ya peki ne kadara olur bu? Şimdi direk onunla konuşmayayım bu konuları. Senden bir iki öğreneyim,sonra ona ulaşayım. :)

    YanıtlaSil
  3. bi blogçu arkadaşımızın daha kitabı çıktı o tosbağa kitap'ta. bilmiyorum ki hiç. yani ama para isteyeceklerini sanmıyorum ki. sor işte bence çekinme yaa iyi bi insan o :)

    YanıtlaSil
  4. 2. blogçu arkadaşımız da serkan aydemir oldu :)

    YanıtlaSil
  5. Tamams. Aceba kendim baksam,araştırsam yapablilir miyim kiii? Ben bir bakayım yaaa. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sordum erdiye bakalım cevap bekliyom. para veriliyo mu diye :) cafe cültür yayıncılık var bi de ona sor :)

      Sil
  6. Tamam. :) Haber ver haa. :)

    YanıtlaSil