Awaking

Etkinlik - Kendi Kitabını Yarat

1/19/2015





Uzun bir aradan sonra bir mime karşınızdayııım. :) 

Aslında bu mimde kimse beni tınlayıp da mimlemedi.Ama mimin ismini görür görmez bunu mutlaka ben de yapmalıyım dedim ve kendimi davet ettim. :D

Bu sessiz davetimi kabul ettiği için de Part Of The Book'a çok teşekkür ediyorum. :)

Şimdi geçelim mime.Mim kendi kitabımızı yazsaydık eğer,nasıl bir şey olacağıyla ilgili.Bir kitap yazarı olarak bu mim benden kaçmaz. :D Ben de Yamak gibi,geçmiş zaman dilimi kullanmaya karar verdim.


1) Bir kitap yazmaya karar verdiniz. Türü ne olurdu?
 
Kitabım fantastik türde.Karar verirken kendi yapamadıklarımı düşündüm 
ve ortaya fantastik tür çıktı. :)

2) Bu kitabı bir serinin başlangıcı mı yoksa bağımsız bir roman şeklinde mi yazardınız?

Serinin başlangıcı kendisi.
Seri kitapları okumayı çok severim.
Buna dayanarak da seri kitap yazmaya karar verdim. :)

 3) Kitabınızın baş karakterinin yada karakterlerinin isimlerini ne/neler koyardınız?

Karakterimin ismi Evanessa.Havva isminin Amerikanlaşmış versiyonu.Çok hoş seslenişi gördüğüm daha ilk andan beni kendine bağladı. :)

4) Her yazarın etkinlendiği başka yazar yada yazarlar mutlaka vardır. Peki sizinkiler hangileri?

Valla bu soru zor bir soru.Bir çok yazarın tarzı,hikayeyi okuyucuya anlatım şekli,sürükleyiciliği beni etkilemiştir.Burada tek bir yazar söyleyemem. Pas. :/  :)

5) Kitabınızın nerede geçiyor olmasınız isterdiniz? (Hangi ülke,şehir,köy vs). Ya da kitabınız kurgusal bir dünyayı anlatıyorsa orası nasıl bir yer olurdu?

Kitabım fantastik olduğu için aslında geçtiği ayrı bir yer var.Ama o bölümler daha yayınlanmadığı için burada söylemeyeyim,merak ediverin. :) 

6) Kitabınızı ilk olarak kime imzalayıp verirdiniz?

Kardeşim Leyla'ya tabii ki.Daha veremedim.Hazırlanma aşamasında kendisi.Ama elime geçer geçmez ilk ona vereceğim. :)

7) Gelelim en önemli soruya, kitabınızın ismi ne olurdu?

Kitabımın ismini zor buldum. (Zaman farkı yüzünden bir acayip oldu bu mim ama :) ). 
İsmi Awaking.
Anlamı Uyandıran.  
Kitabı okuyanlar ne demek olduğunu anlamıştır mutlaka. :) Ama bu serinin ilk kitabının ismi.Serinin kendi ismi şimdilik Drawings. Ama daha içime sinmiş değil. :/

8) Sizce kitabınızı en güzel şekilde anlatan 3 kelime ne olurdu?

Kitabımı en iyi anlatan bir sürü kelime vardır.Ama bunların içinden zorla 3'nü seçmeyi başardım. :)
Gerçekleşmemiş,sade,gerçekleşmeyecek.
Ne zor sözler,şimdi dikkat ettim haaa. :)



Mim bu kadar.Ben de Şimşek Kız'ın Güncesi'ni ve isteyen herkesi mimliyorum. :D


You Might Also Like

0 yorumunuz