Bu ara izlediklerim

Klip izleme saati: Elif Kaya - Karanlık Dünyam

3/16/2015


Günlerdir blogda birşeyler paylaşmadığımı ve artık sizinle ilgilenmediğimi düşündüğünüzü biliyorum.Ama inanın öyle değil.Sadece bu aralar özel ders vermeye başladım ve zamanım bir türlü olmuyor.Bloga da sadece kitap yorumları yazabiliyorum. :/ Özüy dileyiiim. :)

Bu gün fırsat buldum ve paylaşım yapayım dedim.Sevindiniz demiii. :) Klip izleme saatinde bu gün Elif Kaya var. Elif Kaya ve onun Karanlık Dünyam şarkısı. Retroooo. :D



Elif Kaya bildiğim kadarıyla Hande Yenerin vokalistliğini yapmış bir sanatçı. Şimdi de iki renk saçı ve harika şarkısıyla kendi tarzını ortaya koyuyor. Onun hakkında daha fazla bilgiyi buradan edinebilirsiniz. :)

Klipde bir retro,bir yeşilçam havası var.Buram buram...Ünlü isimlerin de yer aldığı klip harika bence. O zamanlar annemle falan oturup izlediğim yeşilçam filmleri aklıma geldi yeeaaaa. (Annem tek kelimesini anlamazdı,habire bana sorardı. ;) ) Aslında şarkının da retro tınılar barındırdığını hissetsem de,sonradan araştırıp kesin emin oldum,şarkı da eskiymiş. :) Haydi iyi dinlemeler. :)

Zerrin Zeren - Karanlık Dünyam



Elif Kaya - Karanlık Dünyam







You Might Also Like

0 yorumunuz