Çocuklar için

Kitap mı? Ben mi? (Dikkat, mim çıkabilir!)

4/19/2015


Bir mim daha okumaya hazır mısınız? Ben yazmaya hazırım da. :) Beni mimleyen ve sonra da haber vermeyen arkadaşım D.S.K ,sana buradan sevgilerimi sunuyorum anacım. :)

Şimdi geçelim mim'e. ;)




Bir kitap olsam adı: muhtemelen, "Tembel,Hadi Sıra Sende" falan olurdu. Çok tembelim çoook. :D


Nasıl bir kitap olurdum: Okurken uyku getiren,ama yine de okunması zevkli,öğütsüz nasihatsiz,öyle dümdüz bir kitap olurdum herhalde. :)


Kitap kapağında:Uyuyan,ağzından salyalar akan bir kız çocuğu. Ruhum çocuk ruhum. :D


Kime ithaf olurdunuz:  Kendime. Tabi ki kendime ve tembelliğime. :)

Arka kapak yazısı:  Bence herkes hayatına devam etmeyi bilmeli.Ama bu kitaptaki kızı hiçbir güç yerinden kaldıramaz. Kaldırmamalı,çünkü tehlikeli durumda kalabilirsiniz.

Ön Söz:   Her kitapta önsözler kitapta neden bahsettiğini anlatır,kitabı tanıtır ya da sizi okuyacağınız şeye hazırlar.Ama burada durum o kadar karmaşık ki,anlatsam inanmazsınız.Hem anlatmaya da mecalim yok.Şimdi otur uzun uzun anlat. :/ (Bu tam da önsöz,ne artı ne eksi. :D )





Mim'in biraz kazık olduğunu duydum sanki.Ama ben tam aksine,çok severek cevapladım.Çok eğlendim,umarım siz de sevdiniz. :) 


Ben de Dilek'i ve Sade'yi mimliyom.Oh olsun,alın sıra sizde şimdi. :)



You Might Also Like

10 yorumunuz

  1. hah haaa gelcem yineeeee :)

    YanıtlaSil
  2. Ama benim adımı doğru yaz :))) tembel kız seni :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İ eki koydum ya oraya,o yüzden oldu o. :D I'm not tembel! :/

      Sil
    2. Özel isimler ne eki alırsa alsın değişmez canım benim. Doğrusu "Dilek'i" dir. Konuşma dilinde sen bunu "Dileği" ya da "Dileyi" şeklinde okusan de doğrusu böyledir. Önemli değil, öyle de kalabilir ama doğrusunu bil sen yine de, oki?

      Sil
    3. Aaa bak bunu hilmiyordum. Ben Azeriyim ya,hiç gramar dersi almadım Türkçe. O yüzden oldu. :/ Düzeltirim hemen. :)

      Sil
  3. Valla ben yaparken çok kazık gelmişti bu mim bana :DD

    Canım karşında forever tembel var senin haber vermek ne kadar zordu biliyor musun? :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bir tembel daha. :D Ben çok sevdim ki bu mimi. :)

      Sil
  4. ay bunu yaptım ama senden önce bi arkadaş mimlemişti sırayla gidince o arkadaş mimledi diye yapmışım off yaaa. bi mim borçlandım sanaaaa özür dileriim :) bak bende bi mim

    YanıtlaSil
  5. bak bende bi mim daha var yeni onu yap istersen bi deee film meydan okuması var yaa yapsanaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa film meydan okuması mı? Napıyoz orda? :)

      Sil