Bence Güzel

Asude - Dikkat Aşk Çıkabilir!

5/28/2015








Birbirlerinden nefret eden iki insandı onlar… Ama evlendiler! Uslanmaz bir asosyal olan İlkim'in hayatındaki tek amaç başarılı bir bilim kadını olmaktır. Onun modayla, makyajla işi yoktur ve gözlüğünün ardındaki dünyada ders notlarıyla mutludur. 

Evlenmek için hayallerinin profesörünü beklerken, karşısına tehlikeli, kaba, bilimden anlamayan, öfkeli bir iş adamı çıkar. Martin Turner… Bu Amerikalı adamla asla evlenmemesi gerektiğini bilse de, muhteşem kariyerinin anahtarının onun ellerinde olması işleri rayından çıkaracaktır. Genç kız, ilk andan beri koşarak kaçmak istediği bu yakışıklı ve karanlık adama, hayatının tüm ideallerini çiğneyerek tutkuyla çekilirken, ilk kez gerçek bir kadın gibi hissetmeye başlar.

Ve genç adam, gizli çıkarları uğruna evlendiği bu kızı Amerika'ya götürdüğü gün ondan kurtulma planları yaparken, sessiz karısı hayatının merkezine yerleşir. Aşk, nefreti gölgesi gibi takip ederken, bu nefretten bir aşk doğabilir mi? Peki ya sırlar açığa çıktığında gerçek aşk yalanlara direnebilir mi?


Kitap adı: Dikkat Aşk Çıkabilir
Yazar: Asude
Konusu: Günümüz aşk
Sayfa sayısı: 528
Basım yılı: 2014
Yayınevi: Ephesus Yayınları
Goodreads puanı: 4.38

 buraya




Dikkat! Bu gecikmiş bir yorum olarak,biraz buruktur. :/

Kitabın konusu: Birbirleriyle alakaları olmayan,hiçbir ortak özellikleri olmayan iki insan bir araya gelirse nasıl bir durum ortaya çıkıyorsa,kitap tadından yenmiyor adeta. :) Bu berbat açıklama için de kendimi ayakta alkışlıyorum.



Kitap Yorumum: Arkadaşlar benden söylemesi; Asude kitapları bundan böyle sevdiğim kitapların sırasında bulunuyor. Hani böyle,hep hatırlanan kitaplar falan vardır ya,her dakika birkaç olayı aklınıza gelir kitabın,duygulanırsınız falan.İşte o kitaplardan.PA da,DAÇ da. :) Çok sevdim çoook.

Aslında bu yorumu birkaç gün önce yapmalıydım,çünkü kitabı neredeyse 3 gündür bitirdim. Ben aslında kitabı bitirir bitirmez yorumlama taraftarıyım,çünkü sonra kitabın etkisi geçiyor bence.Sıcccak sıcak olcak. :D


Neyse,gelelim kitaba. İlk başlarda Martin denen yaşayan taş beni çok sinir etse de sonradan,Asude'nin diğer kitaplarından aşina olduğum durumu hatırladım.Tuna da aynen böyleydi dedim kendi kendime ve derin bir nefes alıp sakinleşmeye çalıştım. Olduuu! Nerdeee? :/ Anam,o ne biçim bir davranış şeklidir?Kızı tartaklamalar falan.Sonra kaçırmalar! (Daha da tek kelime etmem!)

Ama İlkim de iyi dayandı ha.Hani bu durulara aşina olsa falan hadi neyse,ama değildi.Evden neredeyse çıkmayan,asosyal (benden beter) bir kızdı. Nasıl dayandı o Mafya'ya,anlamadım.Aslında adama neden Mafya dendiğini de anlamadım ama.Yani Mafya tipi bir iş de yapmıyordu ki. Daha çok vurdulu kırdılı bir tipti,tamam da,Mafya değildi. :( Yakışmadı Taş'ıma! :/


"Korozyona uğramış makine rezistansı, deforme olmuş sarkmış deri,tartarlı diş minesi,genetiğiyle oynanmış hastalıklı, manyak adam!" 


Bir sorun vardı.Bilmem ben mi yanlış okumuştum,yoksa kitapta mı sık sık yanlışlıklar olmuş,ama İlkim'in adını sık sık İklim okudum durdum.Hatta PA2 'den beridir. DAÇ'da ortalarda falan kavradım olayı,o derece kaptırmışım kendimi.Bir de kıza İklim adını nasıl yakıştırdıysam,şimdi de İlkim demek zor geldi.Böyle de saçma salak bir olay! :/

Arada Seth ve Mary'i de okumamız,aslında iyiydi. Fakat,bazen Asude öyle yerlerde kesiyordu ki MarKim (buldum,toplanın! :D ) olaylarını,ben az kalsın Mary ve Seth'i atlamak istedim.Ama sonra onların da aslında heyecanlı yerde kaldıklarını hatırlayıp okumaya - zor da olsa - devam ettim. :) İlk başlarda Seth bana vahşi biri gibi börünmüştü. Bu sanırım yazarımızın bir taktiği. :) Olsunnn. :D


"Alışman gerekmeyecek. O lanet olası gözlükten bile daha çok yer alacağım hayatında," 
derken sesi kararlılığını belli edercesine otoriterdi.
İlkim kıkırdadı. "Seni de gözlerimin üzerinde taşımam gerekmeyecekse sorun değil."


Kitap harikaydı.PA'da daha çok yazım hataları olsa da,bu kitapda azalmıştı.Yazar daha da ileriye gitmiş,bize olayları akışına uygun anlatmayı başarmıştı.Bu hoşuma gitti. Sadece Deniz'in o uçarı anlatımını da bazen özledim. :)

" Gerçek bir koca değilsin sen,Amerikan mafya. 
Sentetik koca,Silikon,kauçuk,plastik,teflon koca! "

Şimdi yazarın bir de tarihi aşk romanı var,ama nedense onu çok da okumak istemiyorum. Çünkü şimdi günümüz aşk romanlarına alıştım,şimdi pek ilgimi çekmedi tarihi aşk. :/ Tekin ve Rüya ikilisinin kitabı da geliyormuş,yazarımız Instagram hesabında biraz çıtlatmış.Çok mutluyum.Bu çiftler arasında en çok merak ettiğim Tekin ve Rüya (TeYa! :D)


Kadının odaklandığı tek bir şey vardı.Dindirmek! Acısını,özlemini,arzusunu,savrukluğunu 
ve dünyanın en beter kaygısını...
Adamın da odaklandığı tek bir şey vardı. Doldurmak! Yaşadığı o büyük boşluğu yeniden 
İlkim'le,dört göz fosiliyle doldurmak.

Bu kadar sanırım.Alıntı daha bir sürü var. Onları Instagram hesabımda bulabilir ve ya #ÇaldığımızCümleler etiketini aratabilirsiniz. :)

Bir de,şey,ben dün bir video yüklemiştim,belki göreniniz olmuştur.onu sonradan kaldırdım.Çünkü düşündüm ve bunun için daha hazır olmadığımı anladım.Bir süre daha bekleyeceğim sanırım.Anlayışınız için teşekkürler. :)

 İndirmek için buraya tıklayın. :)

Kitabı Güliz Ayla - Olmazsan Olmaz şarkısıyla okuyordum,ama onu SoundCloud'da bulamadım.Siz bulursanız bana bir haber edin. :)


You Might Also Like

0 yorumunuz